Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Please svar...

Hvordan er rutinene på deres 4 mnd baby? Når står de opp, og legger seg osv..Hva gjør dere om dagene nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg/vi har ikke så mange rutiner. Men som regel legger han seg et sted mellom 19 og 21 (noen ganger drøyer det helt til 23) og sover da som regel til kl 05-06 (noen ganger våkner han kl 02 også). Får da pupp og ny bleie, og vi forsøker å sove noen timer til. Men han vil som regel opp kl 0730.

Ellers sover han korte lurer om dagen - sjelden noe særlig mer enn en time av gangen. Han vil ha mat hver tredje time.

Om dagen triller vi tur (han sover så lenge vogna er i bevegelse) og så reiser vi kanskje til byen en tur for å handle. Han elsker å kjøre bil....

Skrevet

Har ikke så veldig mye rutiner, tar dagene litt som de kommer. Nyter tiden.

For en tid siden så tok jeg kveldsstellet kl 19, sovnet da rundt 1930-2000, sov da to timer fikk mat. Sov 4-5 timer. Mat. Stod da opp rundt 8. Men nå har det sklidd ut etter barndåp, besøk ol.

Triller tur på dagen, tidligere så sovnet han med en gang han ble lagt i vognen, men nå vil han ikke ligge lengre. Blir mye bæring så vurderer å bytte ut bagvognen slik at han kan se litt mere.

Skrevet

Gutten vår er 4,5mnd og får mat 4 ganger om dagen( 8 - 11.30- 15.30 - 18.30) og som regel 2(23.30 - 03.30) om natta. Legges mellom 18.30-19 og sover som regel til 07. Har tre sovinger i løpet av dagen som regel ca 30min rundt 9.30 og 1-2timer fra 12 og 30min rundt 16.30. Vi trilller tur ved 12 tiden når han skal sove og leker mye på matte. Går som regel en tur i babybjørn ute med hunden.

Skrevet

ikke så mye rutine på dagen,men er veldig mye ute å triller.. sover som regel tre ganger i løpet av dagen som gjerne starter i syv tiden... Sover gjerne to timer ivertfall en gang om dagen så lenge vognen er bevegelse. Legger seg alt mellom syv og ti om kvelden,for så å våkne etter tre fire timer for mat. Har byttet til sportsdel siden hun begynnte å slå seg vrang i bagen når hun var våken. Hun elsker den nye utsikten, trilleturene har igjen blitt en fryd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...