Sørland-snuppa Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 min gutt som just fylte 1år. har veldig laus avføring enda. nesten som spebarn faktisk. han har alltid hatt det og han er frisk og rask og legger godt på seg, så tenkte at det ikke var noe problem. Men nå har barnehagen reagert litt på det, de har jo mange unger og vet vel hva som er normalt i den alderen så nå har jeg bestilt time til legen til torstag. har tatt mange bilder av bleiene. hehe. tenkte det var greit hun så hvordan det så ut. har ikke så lyst og komme med ei bleie liksom. han spisen grøt til frokost, grøt til lunch i barnehagen og en yogurt og middagsglass i barnehagen og grøt til kveldsmat. flere som har opplevd det sån?? gutten min har hatt vanskelig for og få sove andre plasser en senga si og når han spiser brød, vil han ikke ha så mye. så foreløbig har vi satset på grøt i barnehagen også så han blir god og mett når han skal legge seg. det har julpet
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Her er bæsjes det harde kaninkuler :s Barnelegen sa at så lenge hun ikke plages av det/strever med det, så er det ikke farlig.. Vi gir henne svisker av og til, men ikke alltid at det hjelper..
tre_prinsesser Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Vesla her på 14 mnd er konstant løs i magen, skal nå testes for melkeallergi....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Han spiser stort sett moset mat/puré/grøt, så da er det kanskje ikke så rart at bæsjen hans har den konsistensen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå