Gå til innhold

Ditt aller beste tips om hårfjerning på leggene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbering er noe dritt i alle fall for håret vokser ut igjen med en gang også stikker og klør det så fælt...

Noen som har prøvd epilator?

Så her om dagen at Philips har kommi med en som heter Ice...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veet hårfjerningskrem og en sånn svamp som er litt stiv på den ene siden. Fjermer alt hår og det tar tid før det kommer ut igjen.

Stikker ikke og klør ikke.:-)

Skrevet

Jeg har silkèpil, braun. Har nettopp "tatt en runde"....gjør ganske så vondt hvis det er litt lengde på hårene. Men jeg er veldig fornøyd med den. Eks når jeg var i syden i fjor sommer, brukte jeg den 1 gang på 2 uker. Hadde ikke trengt det da heller, men følte det var så lenge siden :) Funker i alle fall bra for meg, hårene kommer seinere og blir lyse og "myke"....

Skrevet

Er det jævlig vondt eller Butterfly?

Har hørt så mange som sier det.. Men hvis det er vondt når hårene er litt lange så er det kanskje bare å barbere en gang å la det vokse litt.. hehe....

Bruker du vanlig hårfjerningskrem eller er det noe nytt Veet har begynt med? Hvor lang tid tar det før hårene kommer tilbake?

Skrevet

Nei, trodde det skulle være verre... Men jeg barberte leggene med høvel for en liten uke siden, så lot jeg det vokse før jeg tok de i dag. Passe lengde på de. hehe... Men gjør det bare litt fort opp og ned, og bruker heller litt lenger tid...

Skrevet

Jeg fjerner hår på legger, overleppe, under armene og bikinikant med voks hos en hudpleiesalong:)

Skrevet

Blir så dyrt i lengden a gitt... Hehe....

Epilator blir det kanskje på meg da....

Skrevet

er veldig fornøyd med epiatoren philips satin ice. den isdingsen lindrer godt.

Skrevet

Jeg har epilator og blir veldig lett rødprikkete hvis det er lenge siden jeg har brukt den så det er mye hår som må bort. Synes ikke det blir like glatt som med høvel, så hvis jeg skal noe spesielt har jeg ofte tatt over med høvel i stedet for.

Skrevet

Ååh, har så lyst på den.... Hvor mye koster den da?

Er det vondere enn voks?

Skrevet

Epilator!

Brukte den isposen kun de 3 første gangene, så en vanlig isbitpose med håndkle rundt kunne gjort samme nytten..

Er ikke særlig vondt lenger nei. Begynner foran på leggen der det er minst følsomt slik at endorfinene begyner og strømme i kroppen før jeg fjerner hårene der huden er litt mere følsom som på baksiden av anklene.

Er kjempefornøyd jeg. Tok litt lang tid de første gangene men nå går det relativt raskt.

Skrevet

Ååh må nok ha meg en sånn en.. Har sett på de flere ganger men har aldri kjøpt. hehe

Skrevet

Min kostet ca 800 tror jeg.

749,- står det her. Men det er ikke den jeg har. Jeg har en eldre utgave. Min ligner på den som står der til 390,- bare at den har sånn isdings i tillegg. "Leveres også med ladyshavetopp, rensebørste, etui og eksfolieringspuff mot inngrodde hår" gjelder også for min, så det er nok kun fasongen som er forandret.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000oXRKahTK?CatalogCategoryID=8ELD4QFH3VMAAAEOv.I03xiL&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=%5EPhilips%24&pricenav=&producttypenav=%5EEpilator%24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...