Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Nå kjenner jeg at jeg begynner å merke effekten av å ha jobbet lange dager ute hele pinsen, og avsluttet med to raske glass rødvin.... Tror jeg sier takk for i dag, jeg! c",)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 hehehe...Du har fortjent to raske glass da.Dere har jo gjort massevis jo. Takk for i dag da.Å sov godt ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hehe, akkurat samme feelingen jeg hadde igår kveld;-) God natt og sov søtt:-) Du kommer faktisk til å sove som en stein!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Takk for i dag, håper det var god vin da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå