Storken1979 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 haha er så morsomt, har en god venn som har delt omsorg for datteren sin på 5 år. Når hun er hos han tar han på henne rosa genser, rosa bukser, rosa skjørt UTENPÅ de rosa buksene og gjerne 5 rosa strikker i håret:-D Min samboer derimot, første gang han kledde på minstejenta alene dro han frem selvinnkjøpt mørkeblå body med isbjørner på, og en bukse som så ut som noe jegere kunne brukt. skikkelig "statement" fra begge to m.a.o. dere da?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Eller bestemmer hun på 5 år selv hva hun skal ha på seg?? Det gjør min jente her på 3 om vi ikke passer på.. Da kan hun komme i de rareste kledninger..Og syntes selv det e kjempe fint:) Og det gjør ofte mannen min også. Så jeg må bare riste på hodet og le av han..
Storken1979 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Hehe den jenta på 5 år elsker pappan sin over alt( han er en kjempegod far altså). Og hun er oppdratt til at "jenter går med rosa, noe annet er litt feil". Akkurat der trår han stygt galt, men hun har en meget oppegående mor som retter litt oppi det der prinsessedillet hans hehe
Lillebror Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 både mannen å jeg lar ungene kle seg selv fra de er i stand til det,de kler seg i de klærne de liker best å kan gjerne se ut som noen regnbuer. synes det er helt greit så lenge ungene trives og føler seg bra. sef. om vi skal i bursdag eller på besøk så hjelper vi de til å finne ekstra fine klær,men jeg synes de er flinke til å sette sammen både farger og snitt...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jenta vår er veldig glad i å kle seg selv for tiden da (hun er 2,5 år) men når papsen skal kle på henne, så velger han stort sett det som er av blått, grønt e.l. "guttefarger" i skapet. Slår aldri feil
stinky-monkey Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Når mannen min skal kle på ungene, så tar han det som ligger øverst i skuffen eller i hylla :-)
Eliise Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Stømpebukse og body/genser... "Det skal være best mulig å leke i".. Spiller ingen rolle om vi er hjemme eller skal på besøk, prøver jeg å putte på en liten kjole/bukse el. (som fortsatt er veldig fin å leke med) så river han av buksa ved første annledning... Om fargene passer sammen spiller vist ingen rolle =P
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Min mann tar også den buksa og den genseren som ligger øverst, og er ikke så nøye på om det matcher. Eldste sønnen har nok arvet den, han er mest glad når klærne ligger fremme så han bare kan ta de på seg, hvis ikke henter han det som ligger øverst han også Minste sønnen han vil helst ha på alt som ligger i klesskapet, og aller helst det som ligger i klesskapet til broren
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 pappan i huset her tar det som ligger øverst i hylla, om fargene passer sammen er ikke så viktig! så er sjelden han kler gutten vår... hehe... men om gutten vår kommer i en rosa skjorte får han fnatt!! hehe.. så han følger vist litt med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå