Gå til innhold

Hei alle sammen! Har et rockering spm jeg!:) Yo Yadda!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!! Vinker til alle fra April-05 klubben! (selv om jeg havna på mars-05 klubben, hihi) =)

Har et spørsmål om sports-hoopen... Jeg måtte jo selvsagt gi etter for presset, og endte opp med å kjøpe en selv..=)

Går kjempebra å rocke, får ikke til mer en max 2 min om gangen, men prøver å rocke hele dagen..!

Jeg blir blå bare på den ENE sida!! Uansett hvilken vei jeg snurrer ringen... Å fy f**** hvor ondt det gjør... Men håper at flesket forsvinner både på høyre og venstresida alikevel da, selv om det bare er blått på den ene sida, det gjør jo vondt på begge sidene...

Meeen, uansett, (hehe) her er spm mitt: Beveger dere hoftene i sirkel?? altså rundt og rundt når dere rocker??

Jeg føler at jeg bare "jukker" fram og tilbake når jeg rocker, det er eneste måten jeg klarer å holde ringen oppe! Hvis jeg snurrer rundt så faller den jo bare i gulvet!!! (kan vel tro naboene ler seg skakke av meg...haaahaaa...) =)

Å funker det?? Kan ikke si at jeg har merka noe, men nå har jeg bare hatt den siden torsdag, altså 4 dager. Har tatt masse bilder og hatt målband både her og der, så det blir spennende å se i ukene som kommer!

Skal gifte meg i september, så da skal flesket BORT BORT BORT!!

(Håper det er sideflesket og hoftene som blir slankere, ikke nødvendigvis midja)

Masse hilsner fra Lena som har vært borte leeenge, men har smugkikka litt i kulissene...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beveg deg i sirkel samme retning som ringen snurrer, men ikke slike store bevegelser, bare små hurtige sirkelbevegelser, så skal du nok se at du får til å rocke litt lengre enn 2 min. Jeg kan rocke i evigheter, men pleier å rocke 5 min hver veg i en økt, helst to ganger for dagen. Orker ikke mer, for jeg synes faktisk det blir litt kjedelig hvis jeg holder på lengre. Har vært litt sløv siste to ukene, men skal skjerpe meg igjen og blir flink å rocke hver dag igjen.

Tror ikke midjemålet mitt har blitt mindre, men jeg har blitt fastere i fisken. Merker det på hvor mye sideflesk som henger over bukselinningen. Det har blitt mindre, ja.

Skrevet

HAHAHAHAHA! nå måtte jeg le...jukke fram og tilbake..ja skjønner!:DD Er ikke med i noen av klubbene. Men har hatt rockeringen siden torsdag og ja, jeg er også blå bare på venstre siden.. Vet ikke hva jeg gjør egentlig, men står med bena litt fra hverandre- svinger rockeringen og beveger hoftene liksom mot ringen... Sikkert det du gjør også..men æsj ble vanskelig å forklare dette... Men det er GØY!!!!

Skrevet

Ja, det er venstreside jeg også blir blå på! KUN den liksom!! Får følge hverandre litt vi da, som begynte samtidig!!

Står jo med bena fra hverandre, og beveger jo hoftene, men mer jukking enn snurring hvis du skjønner hva jeg mener*ler seg ihjel*

Det er driiitgøy! Hadde det ikke vært så forbaska vondt å få juling på samme plassen gang på gang! =P

Skrevet

Jepp for høre hvordan det går!! vittig...

Skrevet

okei, fikk sambo til å sjekke ista når jeg rocka, å han mente å se noen små sirkelbevegelser der, men jeg føler at jeg bare jukker fram og tilbake...Maaakan, hehe!=)

Skal jammen vise svigermor som presterte å si at jeg har stoore fett-valker på hoftene, å det sier hun som er ihvertfall 15 kilo tyngre enn meg, å 10 cm kortere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...