Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare ta en test for "moro skyld" isted, gjett hva den viste?? To tydelige streker!!! :)

 

MEN- jeg lurer på om jeg virkelig er gravid eller om det er veldig treg hcg-synkning etter SA for 2 1/2 mnd siden. Har hatt noen stikkinger nederst i magen de siste to dagene, og er idag rundt 8-9 dager etter EL. Går det virkelig an å teste positivt SÅ tidlig med en billigstrimmel? Noen med erfaringer??

 

Skal teste med CB som jeg får i posten imorgen :) Wuhuuuu!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor langt på vei du var når du mistet, mistet du tidlig, tror jeg nok du er gravid!

8-9 dager etter el. har jeg og testa positivt på, men husker ikke hvilket merke jeg brukte den gangen!

Krysser fingrene for deg jeg!

klem

Skrevet

Jeg var ca. 8 uker på vei da jeg mistet. Håper det går veien denne gangen!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...