ampall Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg blir offisielt gal. Det er 13 dager siden IKM.. eller... IKM betyr jo at man ikke vil at mensen skal komme og jeg er ikke en sånn hardt prøvende hvis dere skjønner.. hehe.. Vi vil gjerne ha en til, men stresser ikke og tenker ikke så mye på det. Har sex uten prevensjon og gjerne litt ekstra rundt eggløsningstiden, men vi har god tid så er ikke sånn fanatisk som jeg har vært med de to forrige. Men jeg går aldri så lenge over tiden, og det er ikke antydning til mens bortsett fra småvondt i magen til tider. Men ingen utflod som jeg pleier å ha før mens eller noen ting!! Har tatt tre tester og alle har vært negative. Den siste tok jeg på torsdag hos legen. (ikke blodprøve, men urinprøve) Jeg har følt meg gravid (har to fra før) men slått det fra meg ettersom testene har vært negative. Men nå er jeg frustrert. Er det noen som har testet negativt en uke etter IKM og så blitt positivt? Jeg er på ferie nå (i Norge ) og skal være her en uke til, men hvis det ikke har skjedd noe innen den tid så får jeg heller gå og ta en blodprøve.... Noen med lignende erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå