Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre om noe?

Hva gjør du for å holde bekkenet i sjakk? Trener du,eller hva?

Nå er det så ille her at jeg enkelte ganger er helt "ødelagt" etter å ha løfta høyt på en fot.Skal ikke gjøre mye før jeg er "pudding" i dagesvis.

Har du tips å gi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg løper New York Marathon......-Hvordan det???

Ha ha ha ha ha ha ha....ja det kan du tro.

Jeg prøver å "trene" men det er smertefullt, så jeg må begrense meg.

Så prøver jeg å gå en tur, men kommer ikke særlig langt:o)

Jeg har prøvd det som finnes nå tror jeg, av behandling....blir ikke bedre, men myyye fattigere:o(

Nei, det beste tipset er å senke tempoet, Ja, for det er lett med små barn:o)

Men det er det beste tipset altså....

Ellers går det gjerne med meg som med deg, at er jeg litt tøff en dag, så får jeg det rett i trynet dagen etter. Da er det gjerne 2 dager rett ut på sofaen.....

Men sånn går nu dagan:o))

Skrevet

Nå satte jeg pepsin i vranga ;o)

Mataton du liksom,hehehe

Har prøvd det meste jeg å ,men ikke behandliger....Helt grusomt når det skrangler som verst ja.Får bare ta det med fatning da,når jeg "sitter fast" i stolen ;o)

Men vondt som i auuu er det jaggu.

Skrevet

Ja smerter er ikke godt, men man blir liksom på en litt syk måte vant til det også:o))

Nei, jeg klarer ikke løpe med 2 åringen min engang, så en marathon blir det nok en stund til......if ever:-DD

Skrevet

Ja,man blir vandt til det.Men jeg har vært så plaga i det siste at jeg enkelte ganger må ta noe for det,for å i det hele tatt få sove på natta.

Gleder meg til å komme til spesialisten.Han skal jaggu få hjelpe meg.

Ble lovd å kunne springe etter ungene da jeg oppererte anklene...hahahaha,den som fremdeles ramler på flat mark er meg det ;o) Tro om man kan klage og kreve nye deler ?? =0)

Skrevet

Vet du hva Hurpa! Jeg kan også gå rett bortover og plutselig tråkke over.....leddbånd som er helt som slappe syltestrikker............

Men alternativet var å operere og gå med krykker i månedsvis, uten garanti for at det ble bra.......og det gadd jeg ikke.

Om jeg mot all formodlighet skulle løpe maraton noen gang, får jeg tape:-)

Skrevet

Ja du kan sikkert kjøpe reservedeler på Finn.no

Det hadde vært noe det. Da skulle jeg hatt et nytt bekken før jeg fikk ny rompe og mage:o))

Skrevet

Jeg var innkalt til Colosseum for ny mage-vurdering, men feiget ut. Begynte å trene og plutselig så var den ikke så stor lenger........så nå er jeg glad jeg feiget ut.... Hadde vært flaut å bli vurdert for plastisk kirurgi og rett etterpå var magen redusert.......hihihi..........men den er for stor ennå altså:-) Men mer til å akseptere!

Skrevet

Jeg er jo ikke særlig glad i menn i hvite frakker jeg da. Og i hvertfall ikke hvis de har kniv i hånden.

Så her blir det ikke noen ooprasjon hverken på det ene eller det andre....

Jeg skulle ha operert et haleben, men de skremte meg....så det får heller være:o))

Skrevet

ja,jeg er et ramlende bevis på at å stramme ankler,nei det funker ikke helt ;o)

Det ga meg heller flere plager.Muskelknuter under foten senestrekk ala et mareritt og andre vonde ting.

Finn.no har sikkert et bra utvalg av deler til slitne romper...

Jeg er mest spent på om di "fant" noe på røntgen.Siden di innvilga meg behandlig mange mnd før di tok bildene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...