Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hadde syntes det hadde vært råtøft om jeg hadde blitt invitert med på campingdate, og SÆRLIG i Afrika gutten hadde fått en stooor stjerne i boka ja! Hehe, "bugs og tisse i busken" må bare flire litt
SuperGlad Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 he he, står på msn min: hvordan kan man IKKE like camping??? Hadde blitt kjeeeeempeglad!!!!!!!!!!! :-)
snirkeline Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Er nok ikke noe sjakktrekk å te seg sånn;-) Måtte jo vært en kjempeopplevelse:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Tror nesten jeg (dessverre) deler lik oppfatning som Beate.. Men hm.. Hadde vel blitt med hadde drømmegutten invitert :-D Hahahah.. Er så festlig program!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hehehe camping er jo så utrolig morro! Fiske litt og sove i telt å sånn :) også så romantisk å sitte rundt bålet om kvelden å, neei da hadde jeg nok smeltet litt ja. Tøft å finne på noe annet enn kjedelig middag og kino liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå