Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Er de nøye på størrelsen på håndbagasjen? Har nemlig en koffert som er 2-3 cm for høy til å passe inn i deres 55x40x20 mål..
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Aldri vært nøye på meg, men veit ikke om det var fordi det tydelig var smått nok, det jeg dro på??
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Øh ja, faktisk. En gang, ettersom jeg mistet flyet mitt og det var det eneste flyet som gikk den dagen. Jeg har som regel alltid med meg bare håndbagasje uansett, og de er aldri vanskelige på det på noen flyselskaper jeg har reist med (mulig SAS er mer medgjørlig enn Ryanair - men regner ikke med det...) - og har kofferten vært for stor, har de bare plassert den foran egentlig. Det gjorde forresten med meg når jeg reiste med ryanair - sånn for å komme til poenget.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Leser så mye skummelt om ryanair. Mulig jeg heller burde betalt 3 ganger så mye for billetten og visst helt sikkert hva jeg ikke fikk av service av sas.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hehe - altså, jeg synes ikke de var så veldig ille jeg da. Bare at det var sånn siste-liten greier og jeg betalte rundt 4000 kr. for billetten ( ca. samme som hos SAS) - bare at jeg satt i et lite og trangt (jævlig) fly....Med tusen ganger dårligere service og litt stygge blikk pga. den bagasjen. Ikke nok med det, måtte jeg fly til Sandefjord. Var faktisk helt jævlig når jeg tenker meg om.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Nå satser vi på å rekke alle flyene.. vi må være ute i god tid, for verdens tregeste sønn skal være med... sist inn på flyet? oss..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hehe. Jeg er verdens tregeste sjæl - han høres ut som en sjel for meg. Men jeg forsøker å finne meg folk i livet mitt som kan få fortgang i hjulene mine. Ellers står de. Er dessuten greit å komme inn sist - koselig å hilse på alle som irritert venter på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå