Gå til innhold

Hvordan finne bh som passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke en enaste en som passer. De i A er for små..de i B er for stor. Ka passer da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme problem her! "ALLE" amme-BH'er er jo str C og oppover...... Håper noen har gode tips ja. Jeg venter spent!

Skrevet

Kanskje du kan prøve en som er større rundt? Kan være d hjelper litt sånn at aèn passer...kanskje!? Ellers må man vel på en sånn dyr undertøysbutikk som sikkert dekker de fleste behov...Lykke til :-)

Skrevet

Er mest problem foran. Puppan detter ut uans.elr at bhn henger. Eg har unormale puppa!

Skrevet

Kjøpe B og mindre cm en vanlig rundt magen??? Vet ikke hvordan dette virker men du kan jo prøve? Eg kjøper meg bare amme BHer nå. Liker best de med bøyle og litt puch-up, men finner ikke dette som er gode med ammeBH.

Hvilket merke bruker du? Jeg kjøper dyre BHer, og de sitter som ett skudd, og varer veldig veldig lenge. Selv om jeg vasker dem på 60 grader, og når jeg ammer koker jeg dem pga bakterier etter melkesøl og gulp..

Så ett program på tv en gang at meste parten av oss kvinner bruker feil BH i forhold til det vi burde ha gjort.

Skrevet

Huff, nesten stygt og si det, men det er godt at de med A/B-cup får slite litt også... =) Jeg har hatt et helvete i litt over et halvt år nå, pga store pupper med meget rar form som ikke vil finne seg til rette i noen bh. Nå har jeg gitt opp, og går netto, i allefall hjemme.... =)

Synes det er et grusomt marked der ute, hvor det bugner av lekre bh-er, men de ser alle ut til å være laget til pupper som ikke eksisterer.

Ekte pupper er jo enten så langt fra hverandre, eller så nærme hverandre, at de ikke passe i noen cup. Ellers så er de så smale, eller så brede, at selv passende cuper blir upassende... :-(

Lykke til videre i leitinga!

Skrevet

Du burde prøve bh-ene fra H&M der serien heter "Our perfect",de finnes med spiler,uten spiler,med innlegg og uten innlegg.De er kjempe bløte og gode,er et et slags mikro fiber stoff..

Det er ikke amme bh-er,men jeg finner ingen amme bh-er jeg syntes er fine!!

Jeg bruker og kjøper en str større i både cup og rund nå:)

Skrevet

Da har vi det likt epona. Gir opp snart! Alle tall og bh nr går i surr..75, 85 abc osv.

Takk for tipse.har ikke h&m her,men kan bestille da.

Skrevet

hehe helt enig med deg der.... finner aldri bh som passer... *grr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...