Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke hørt det før nå, men liker Niillias (det er samisk or Nils, tror det skrives sånn) Nia, det liker jeg også..jentenavn. Man Nias? Jeg syntes det var rart..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Fint navn,på en ny type snacks! Hihi! Ikke noe særlig til barnenavn nei.. Men gi det til Maarud eller Kims! Tror jeg hadde kjøpt en pose Nias.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Nei det likte jeg ikke noe særlig.. Hørtes veldig hjemmelaget og halvferdig ut. Eller et heller dårlig forsøk på å lage et nytt kult navn..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Min første tanke var: "er dette virkelig et navn??!!" For meg høres det ut som om dette er et mislykket forsøk på å konstruere et navn, bare fordi man vil ha et originalt navn. Beklager, men for meg blir dette bare rart.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Sært. Kan man ikke bare bruke Nils liksom? Mye finere.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Jeg likte det ikke. Sikkert fordi jeg aldri har hørt det før, og er ikke vant til det. Du står jo fritt til å bruke det, selv om ikke det så mange som liker det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Nias er et sted i Indonesia... Synes egentlig det var et fint navn jeg da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Når jeg så navnet tenkte jeg på Onanias Ronkerud...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 idioter...Hvorfor henge seg opp i hva andre synes om navn?? Bruk de navna man vil, sier jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå