Gå til innhold

Hva synest dere om navnet Nias?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette navnet?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe særlig fint egentløig

Skrevet

Jeg har ikke hørt det før nå, men liker Niillias (det er samisk or Nils, tror det skrives sånn) Nia, det liker jeg også..jentenavn.

 

Man Nias? Jeg syntes det var rart..

Skrevet

Fint navn,på en ny type snacks! Hihi! Ikke noe særlig til barnenavn nei.. Men gi det til Maarud eller Kims! :) Tror jeg hadde kjøpt en pose Nias.

Skrevet

Nei det likte jeg ikke noe særlig..

Hørtes veldig hjemmelaget og halvferdig ut. Eller et heller dårlig forsøk på å lage et nytt kult navn..

Skrevet

Min første tanke var: "er dette virkelig et navn??!!" For meg høres det ut som om dette er et mislykket forsøk på å konstruere et navn, bare fordi man vil ha et originalt navn.

 

Beklager, men for meg blir dette bare rart.

Skrevet

Sært.

Kan man ikke bare bruke Nils liksom? Mye finere.

Skrevet

Jeg likte det ikke. Sikkert fordi jeg aldri har hørt det før, og er ikke vant til det. Du står jo fritt til å bruke det, selv om ikke det så mange som liker det.

Skrevet

ikke helt min smak..

Skrevet

Nias er et sted i Indonesia... Synes egentlig det var et fint navn jeg da.

Skrevet

Når jeg så navnet tenkte jeg på Onanias Ronkerud...

Skrevet

idioter...Hvorfor henge seg opp i hva andre synes om navn?? Bruk de navna man vil, sier jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...