Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Er de nøye på størrelsen på håndbagasjen? Har en koffert som er 2 - 3 cm for høy nemlig til å gå inn i deres 55x40x20 mål.
Gjest -<<- Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Ja, av og til. De kan godt finne på å insistere på at folk med en for stort utseende håndbagasje putter den i sånn måleboks mens man venter på å slippe om bord. Men du burde kunne løse det greit ved ikke å trøkke blant de femti neka som står klare til å løpe på flyet i en time før de åpner gaten - da går det gjerne såpass kjapt unna at de ikke ser på håndbagasjen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Du som tydeligvis har litt peil. Jeg har ikke reist siden den gangen man ringte saga solreiser og avtalte tid for bestilling av reise... Hvor lenge før avgang må man være på flyplassen? Jeg tar en online-innsjekking. Så vidt jeg kan se så sier de 30 minutter, har jeg forstått det riktig da? Er det stress om å komme seg på flyet og kapre plasser? skal ha med meg mann og barn, så det kommer ikke til å gå fort med oss.
piano♫ Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke reist med selskapet, men min erfaring er at jo mindre og billigere selskapet er, jo strengere er de med slike regler... Og god tur - uansett hvilken koffert du velger!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Pakker i bærepose.. =o)
Gjest -<<- Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Husker ikke, vi prøver å unngå dem. Sandefjord og Stansted, liksom. Men det står sikkert på websida, ja, og det er neppe så veldig lang tid. Norsk flykultur, dermed definitivt stress. Idioter som spurter fra gaten. Stort sett får vi sitte sammen alle fire, et par ganger har vi måttet sitte med hver vår unge. Servicen deres suger også, men i hvert fall på "Oslo" til "London"-ruta deres har vi hatt bra beinplass og helt ok seter.
Fikk maibaby06 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Enig med pila, prøver også å unngå dem. Har reist en gang og det var nok, hehe, men de virket relativt strenge ang håndbagasje. Ved gaten var det fullt trøkk, folk dyttet og spurtet ut til flyet, skikkelig kaos. Ikke rengjort så veldig godt ombord, og de klarte eller ville ikke roe en stor gjeng som bråkte og laget kvalm:(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 De er ikke førstevalget. Men det er liksom noe når sas skal ha 12 000 for samme turen som ryanair skal ha 4 500 for (etter alle skatter, avgiftene og gebyrene de dikter opp underveis) og norwegian skal ha 7 000. Vi har ikke bedre råd enn at vi sparer der vi kan. Og nå fant jeg kofferter på salg hos ellos som er innenfor ramma. Så da blir det nye kofferter på hele familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå