Gå til innhold

Dere som har flyttet, har dere tatt med dere postkassa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller latt den stå igjen? Er så i tvil om hva som er vanlig jeg. Vi flytter til nybygd hus, og må da evt kjøpe ny postkasse, men vi har jo kjøpt den vi har nå også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men mamma har laget den da. :o)

Skrevet

ja

Skrevet

Hvorfor skal dere ikke ta den med?

Skrevet

Haha... Trodde ikke at noen gjorde det. Det hadde jeg aldri tenk på engang. Hvis det ikke var noe spesielt da, som du over her som hadde en mor som hadde laget den.

Skrevet

Tror faktisk at den egentlig skal følge med huset jeg... Vi "overtok" i alle fall postkassen til forrige eier :P

Skrevet

Jeg har i hvertfall alltid hengt opp egen postkasse uansett hvor jeg har bodd ( flytte noen ganger) så det er nok normalt å ta med seg det hvis det står navn på i hvertfall.

Skrevet

postkassa skal følge leiligheten/huset og det står det i salgsmeldingen eller hvor det enn står som jeg har lest!

Skrevet

Hvis det er en helt enkel, vanlig postkasse ville jeg latt den henge igjen, er den mer spesiell ville jeg tatt den med. Vi kjøpte nytt hus og han som bygde det hadde kjøpt postkasse og satt opp (privatperson som bygde 2mannsbolig og beholdt den andre delen selv), så det kan nok hende at den i utgangspunktet skal følge med. Vi flyttet fra en leilighet i blokk,så for oss hadde det uansett vært uaktuelt å ta med den vi hadde...

Skrevet

Står også i tilbehørslisten som vi har fått fra megleren at postkassa skal stå igjen når en flytter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...