Gå til innhold

hva er det dere gleder dere mest til ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt mye på dette med å bli gravid .. og tenkt på hva jeg egentlig gleder meg aller mest til :

* rett å slett det å selvfølgelig finne ut at jeg er gravid :)

* det å fortelle familien og de rundt meg at vi skal ha barn ...( vet at nyheten ville blitt veldig godt tatt imot )

*også er det dette med å bare være GRAVID og ha stor og flott mage :) håper jo helst at jeg er frisk og rask i graviditeten og kan nyte det helt fullt ut .... Gleder meg sånn til akkurat dette :)

flere som vil fortelle hva de gleder seg til ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til et barn som er mitt og samboern sitt! som vi oppdrar og som er "oss" :D

Og at jeg stifter meg ordentlig med sambisen min;)

Og finne navn osv.

Det med å ha stor mage (de 6 første mnd er sikkert helt OK:) men sånn megamage gruer jeg meg til:(

Skrevet

I starten av prøvingen gledet jeg meg til alt. Jeg gledet meg til å fortelle det til de nærmeste, gledet meg til å handle babytøy, gledet meg og planla innkjøp av vogn, seng osv, gledet meg til å amme, gledet meg til å være gravid, gledet meg til å se kjæresten min med vårt barn, gledet meg til å finne navn, gledet meg til å besøke familie med barnet, gledet meg til ALT!

Nå har vi prøvd i x antall mnd., forventningene har dalet betraktelig.... Jeg tenker lite på babyutstyr, hvordan vi skal fortelle det til de nærmeste, hvordan jeg skal fortelle det til kjæresten, hvordan det er å ha baby osv. Det jeg tenker mest på er vel det å få en positiv test! -Og etter det å gå gravid. Det å faktisk få et barn har blitt fjernere etter hver skuffelse hver mnd. Det er vel kanskje en slags forsvarsmekanisme for å ta vare på meg selv... Hele prøvingen er rett og slett ikke så stas og forventningsfylt lenger..

Skrevet

jeg gleder meg til å bli en familie..

jeg gleder meg til magen begynner å vokse...

jeg gleder meg til å se den lille skatten vokse opp...

jeg gleder meg til alt egentli.... til å være en del av et mirakel av ett nytt liv.....

Skrevet

akicha

DU KUNNE IKKE SAGT DET BEDRE!!

Er 100% enig med deg!

Vogn og babytøy er helt glemt.. Husker da vi bestemte oss, (eller da sambis sa han ønsket seg en liten en, jeg har hatt lyst på lenge), men gleden ble stor. Så på vogner, på nett i kataloger, vi dro faktisk rundt å så på vogn og seng osv. Gledet oss stort, vi holdte på å handle inn allerede da. Men nå, er det faktisk glemt.

Vi frisket litt opp for noen dager siden og sa: Denne mnd skal vi virkelig prøve hardt! Og kom på ett nytt alternativ som navn (guttenavn denne gang da) som en oppmunter!

Skrevet

Jeg gleder meg til:

- En positiv test og 3 BRA mnd (kommer nok ikke til å roe meg før det har gått 3 mnd)

- At magen begynner og vokse.

- Føle at noe lever og vokser

- Min kjære som holder rundt magen

- Og se og føle et nytt liv i mine og samboers armer.

Jeg håper virkelig at det gåt og gpr BRA denne mnd... dagene er som år nå. Går bare og venter på IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...