Gå til innhold

Samboer mye vekke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Noen andre enn meg som føler seg litt alene om dagen? Har fått påvist graviditet for kun få uker siden. Er nå 6 uker på vei, og har en samboer som kommer til å være borte nesten hele svangerskapet. Iallefall føles det sånn. Reiste på lørdag og blir borte i minst 2 uker, så et par uker hjemme før det blir 3 turer på en mnd hver til Africa et sted. (ca 4 uker hjemme imellom da). Men huffameg, føler meg virkelig alene nå. Har en hund her hjemme som krever kjempemye tur, en setter, og sliten som jeg er og sikkert kommer til å bli ser jeg litt mørkt på det akkurat nå. Tror jeg er en smule følsom pga graviditeten og at det er derfor jeg reagerer og tenker så mye på det som jeg gjør. Men det føles bare tungt rett og slett.

Noen andre som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett et der nei. Her også er gubben mye borte. Han jobber to plasser, den ene her vi bor mens den andre er en annen plass. Så når han jobber borte ser jeg jo han ikke i det hele tatt. Men det som er litt tragisk er at når han faktisk jobber her vi bor så er han ute av døren ved 8 om morgenen og kommer ikke hjem føre alt mellom 21-01. Og da er det ikke så mye fart i meg. Så det jeg ser til han for tiden er slettes ikke mye.

Men jeg er vant til å ha det sånn men ønsker selvfølgelig at han kunne ta litt mere del i både meg, ungene, graviditeten og husarbeid.

Så jeg vet hvordan du har det. Men det skal nok gå bra skal du se. Du får passe på å kose deg så mye du kan de ukene han er hjemme.

Skrevet

jeg har en sjømann jeg som er hjemme 5 uker og ute 5 uker.

Så ja kan vel si jeg har en som er mye vekke..halve året sånn ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...