Gå til innhold

Har DU et litt spesielt yrke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å høre hva andre driver med, særlig om det er noe som ikke er så vanlig. Hva driver du med, og liker du det? Hva er drømmeyrket mon tro ???

:o)

Selv er jeg bare student enda, og prøver å finne drømmeyrket mitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke spesielt men liker det veldig godt:)

Jeg er psykiatrisk sykepleier, jobber på en psykiatrisk akuttpost for voksne.. Tøffe tak i perioder, men aldri en kjedelig dag..

Liker måten å jobbe på.. at man må bruke hodet og språket (både verbalt og nonverbalt) mer enn teknisk utstyr o.l.

Og så kan jeg jobbe med utrolig mye forskjellig innen helse og omsorg.

Skrevet

Jeg er gullsmed, men skal bli biolog (zoolog). Holder på med realfagkompetansen nå=)

Skrevet

Jeg er ingenting enda, men skal bli byggnings-ingeniør...

Ikke så uvanlig kanskje, men ikke så vanlig blandt jenter hvertfall :)

Skrevet

Ikke spesielt i det hele tatt egentlig, men veldig veldig gøy og givende! Jeg er medlemskonsulent, veileder og instruktør på treningssenter. Helt utrolig gøy å hjelpe folk til bedre helse og bedre livskvalitet!!

Skrevet

Ikke noe spesielt egentlig, men jeg jobber med lavterskelstilbud for narkomane.

Skrevet

Jeg har ikke nå lenger, men det forrige yrket mitt var nok litt spesielt og jeg skal lete leeeeenge for å finne noe tilsvarende. Jobbet som reporting analyst for et stort kundesenter. Hadde i tillegg ansvaret for telefonsentralen, dvs ruting av samtaler, talemenyer osv. Og bemanningen av ca 100 agenter. Veldig gøy og det toppet seg da jeg fikk utdelt en pris i Florida av moderselskapet:)

Skrevet

Jeg også, *ale*. Akkurat nå jobber jeg dog med fagutvikling/prosedyrer

Skrevet

Jeg er midt i maskiningeniørutdanning og det er et ganske sært jenteyrke. =)

Skrevet

Njæs spesiell og spesiell...Sykepleier-hjelper mennesker! Har søkt på ny jobb nå...spent. Kanskje blir det legevaktsykepleier av meg snart.. etter permisjonen...

Skrevet

noen som jobber hjemmefra her da?

Skrevet

Ikke jeg, men en venninne har spedd på inntekten som jenta på sex-telefonen. Jobber hjemmefra og ganske spesielt syns jeg :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Tjaa...er ballettpedagog. Det er kanskje litt spesielt? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...