Mamman til AM&JS Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Så koselig å se nicket ditt her inne da. Hvordan går det med deg??
Gullemor Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Så ikke denne før nå, men, ja, jeg er her... ) Her går det bra. Hva med dere? På vei sørover snart??? Hvor havner dere?
Mamman til AM&JS Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Så flott da... Vi er på vei nedoer sånn ca på denne tida neste år..skal jobbe frem til begynnelsen av juni 2009...så blir det flytting etter det!! Blir østfoldsida tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå