Gå til innhold

gutt 15mnd, hvor lenge sover barnet deres på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..en eller to lurer?

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår er 20 mnd og sover 2 timer hver dag fra 12 til 2. Tror det er over gjennomsnittet, men vet ikke sikkert.

Skrevet

jenta her sover en time. for da sover hun nemlig 12t på natta..

Skrevet

Lillewirre, 15mnd, sover gjennomsnittlig tre og en halv time på dagen. Den første luren fra 12 og til ca 14.30, den andre luren mellom fem og seks en gang på kvelden.

Nå skal det sies at hun legger seg i åtte-ni tiden og vi står opp halv ni cirka. Noen ganger blir klokka over ni før hun våkner.

Men i går sov hun ikke i det hele tatt på dagen, og i dag sov hun i over fire timer i ett strekk. Så jeg blir ikke helt klok på henne bestandig...

Skrevet

Jenta vår på 15 mnd sover 12 timer på natten og 2-3 timer på dagen. Er hun i bhg sover hun en dupp og er hun hjemme sover hun to. Det er sikkert mer spennende i bhg og man kan jo ikke risikere å gå glipp av noe :-)

Skrevet

Mini er 16mnd, ho sover 1 lur, alt fra 1-3timer

Skrevet

ca 1 1/2 time på dagtid. Sover fra kl 12.

På natta 10-12 timer.

Skrevet

Momsen min er 14 mnd og sover 12-13 timer på natt og en dagsnork. Lengden på denne er avh av hvor han sover, hjemme mellom 2-3 timer. Akkurat begynt i bhg og sover plutselig under en time der.... Tror kanskje han er litt utrygg i starten stakkar... Håper det bedrer seg!

Skrevet

to lurer hos dagmammaen, en hjemme. Han blir nok mer sliten av aa leke med de andre barna enn aa gaa hjemme med pappaen (eller meg).

Skrevet

Han er 14 mnd, sover en lur på alt fra 1 time til 3- 3,5t. Sovner i 11-12 tiden på førmiddagen. Legger seg klokken 8 om kvelden, å sover til 6-7 på morgenkvisten. Virker som det med behov for søvn går i bølgedaler, sover til tider mye, å så er det perioder med lite søv. Før sovnet han alltid i bil når vi kjørte. Nå sovner han ikke før vi har kjørt i over 30 min, med mindre vi kjører tur akkurat i sove tiden. Så jeg føler søvnmønstret er begynt å endre seg.

Skrevet

Gutten min er faktisk 15 mn akkurat idag : ) Han sover 2 timer på dagen. Vi vekker han etter 2 timer for han begynte å våkne før 6 hver morgen!!

Nå som vi har begrenset det til maks 2 timer sover han oftere og oftere lenger ( ca kl7)

Luren er fra 12-14 ca og på natta sover han ca 11 timer

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd, og hun sover èn gang om dagen. Da sover hun ca. 1-1 1/2 time. Noen ganger 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...