cherry coke Skrevet 12. mai 2008 #26 Skrevet 12. mai 2008 Leverte inn eksamen nr 3 for to helger siden, og når er dt skikkelg pugging frem til 3 skoleeksamener i begynnelsen av juni. Har bare sløvet hele helgen, så samvittigheten er sort;/ Lykke til alle sammen:)
86frøken & lille krapyl Skrevet 12. mai 2008 #27 Skrevet 12. mai 2008 Uff.. Ja, fullt kjør her også! Sitter og leser og leser.. Tviler på om det er plass til noe mer inni hodet mitt nå, men jeg klarer ikke slutte. En eksamen i morgen, oppgavelevering på onsdag og eksamen igjen 28 mai. Blæh... Gleder meg som en unge til dette er ferdig og jeg kan ha fullt fokus på snuppa igjen! Lykke til, alle sammen!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. mai 2008 #28 Skrevet 12. mai 2008 Jodda.....Har ett vindu åpent på maskinen med oppgave, og ett med DinBaby... ;0) Har en eksamen først i juni. Har to fete oppgaver som skal inn i slutten av mai (Er stort sett ferdig med den ene...) Har sendt fra meg oppgaven som skal inn 16 mai!! Og er ferdig med en eksamen som jeg hadde i slutten av april....fikk A!!! *skryteskryte* Gleder meg till sommern, da blir kveldene normale igjen:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå