Gjest Mammamoms Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Må bare drømme litt... :-) Jeg venter førstemann, og må virkelig si jeg gleder meg! I løpet av samtalen med mamma da jeg fortalte at hun og pappa skal bli besteforeldre, sa hun "tenk om ett år, Da koser du deg." De ordene har forårsaket mange drømmer i hodet mitt. :-) Jeg fantaserer om alle de forskjellige situasjonene jeg kan komme på, som kan oppstå med en liten baby. Naturlig nok er det de koslige som blomstrer mest. Det kommer til å bli så herlig!!! :-)
Lone27 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 drømmer og litt her inni mellom utrolig å tenke på at om 1 år så har vi en liten en i hus,blir utrolig mye kos for oss. er enig med deg at det er herlig er du langt på vei??
Gjest Mammamoms Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er 10+5 i dag Og endelig begynner det å gå litt mer opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma! Hvor langt på vei er du da?
HappyVera81 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Åååå...nå ble jeg helt rørt :-) Jaaa...våren og sol, trille tur - dette innlegget gjord me såååå glad..Stooor klem
Gjest Mammamoms Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Så fint da, HappyVera! Det er jo viktig å tenke på resultatet av hele dette svangerskapet! :-) Trilleturer, kos, bæsjebleier (hehe), deilige gurglelyder, osv... Gjett om jeg kommer til å kose meg! Det blir morsomt å bli en hel liten familie. Da vi var små lekte vi jo mor, far og barn, men nå blir det på ordentlig! :-)
HappyVera81 Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Ja helt enig med deg der Mammamoms. Jeg drømmer og fantaserer, gleder meg og gruer meg - nei blir så bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå