Mamma-til-3-jenter Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Da har jeg begynt å spotte, håper mensen kan komme ordentlig i gang snart. Ikke noe særlig å ha den på 17.mai..... Så da ble jeg iallefall ikke gravid i pp1. Satser på positivt resultat i pp2!! Men er litt lei meg likevel jeg altså.... Ikke at jeg egentlig hadde trodd at vi skulle greie det på 1. forsøk, men likevel..... Man håper jo alltid...
hope<3<3 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Forstår deg veldig godt...har IKM dene uka,..føler meg ikke gravid:( Har jo håååpet og håpet.... blir skuffet hvis jeg ikke er gravid..vet at det er lite sannsynlig 1pp,men håper likevell
Løvinna30 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Huff. Bedre lykkke neste gang.. Håper ikke min tante kommer på besøk. Kommer hun denne gangen skal jeg skremme henne vekk, slik at hun ikke tør og komme på en stund! Lykke til Tingeling. Håper det har klaffa nå! Dette er min 2pp...
Nurket11 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Vi er så alt for mange i samme båt...jeg venter på mensen jeg og, men hadde ikke el i april. Utrolig frustrerende at mensen utebli akkurat nå som vi er klare,,har vært såå presis før! KJenner jeg tenker på det hele tiden og blir gal...når veninner rundt blir det en etter en så hjelper ikke det på stresset,,,,!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå