Gå til innhold

Hørte et sånt fint navn i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emine.... synes det var så fint, eller hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som nr. 1 på lista mi :-)

Skrevet

Likte det skikkelig godt.. om jeg får meg en jente vil jeg kalle henne det:) Om mann min godtar det da... men det må han nesten, det var jo bare kjempe fint:)

Skrevet

Kjempe fint:-) alle navn eg liker,er for likt de eg har fra før.arg.

Skrevet

Det er knall fint:) Liker det navnet virkelig godt:)

Skrevet

Jenta vår som kommer i august skal hete Emine:))

Det er bestemt for leeenge siden,helt nydelig!!

første mann heter Aurora,så disse syntes vi passet så godt ammen også:)

Skrevet

Hvis vi får ei jente en gang har vi tenkt å kalle henne Amina.. Men nå ble jeg litt i tvil, for jammen var Emine knall fint også!! :o)

Skrevet

Har også det navnet som favoritt. Har en Emil fra før, synes Emine passet bra sammen. Men begynt å vurdere om det er for likt? Hva mener dere? Jentenavn er VANSKELIG

Skrevet

Så morsomt, LO!! Jeg har også en som heter Emil fra før!! :o) Synes kanskje nå at Emine passer bedre til Emil enn Amina! Hva synes dere andre??

Skrevet

For et sammentreff. Tror jaggu vi har god smak, får bare ha litt tro på magefølelsen vår og gå for Emine :- D Har Hedda også som en god favoritt..

Skrevet

Ja, jeg falt pladask for Emine jeg nå..:o) Kjenner ingen andre som heter det heller, så det er jo litt morsomt! Hedda er også kjempe fint!! :o)

Skrevet

Det navnet har jeg ikke hørt før, men det var jo kjempefint!!! Absolutt ett kjempebra alternativ hvis jeg en gang får en liten jente!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...