Gå til innhold

Dere som er gift, og som ikkje hadde det store programmet! SE HIT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og min kjære skal gifte oss i august... Vi blir ikke så mange gjester, kun 28 stk med oss. Vi skal ikke ha noe levende musikk under middag eller til festen etterpå.

Min mor maser veldig om dette med program, sanger osv. Og så sier hun hele tiden at vi må tenke de som kommer østfra(gifter oss på vestlandet), at de ikke må kjede seg, for å komme så langt for å kjede seg, osv.... Har gjester som kommer fra vestlandet også...

Hvordan hadde dere det, og har noen av dere noen tips til meg?

Jeg sier jo at vi kan snakke, og vet at de ikke kommer til å være stille rundt bordet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var bare 14 stk til bordet, og hadde verken musikk eller noe "program". De som ville holde taler holdt taler når de ville. Etter at mannen min hadde holdt tale til meg...han fikk liksom første rangen ;o) det falt seg helt naturlig. Vi snakket og koste oss, og hadde det rett og slett bare veldig hyggelig ved middagen! Hele dagen egentlig. I og med at vi hadde et lite, enkelt bryllup ville vi ha det så "laid back" som mulig. Og det passet oss helt perfekt. Noen syns kanskje sånt er kjedelig, men det er DERES (du og mannen) sin dag, så tenk på dere selv og hvordan dere vil ha det.

Skrevet

Vi har tenkt å ha en cd-spiller med musikk på da, sånn at det blir noe...

Skrevet

skal du gifte deg 02 august? ;) så koselig at du gifter deg på bursdagen min :D hehe

Skrevet

Ja, gifte meg på samme dag som venninna mi gifta seg også, bare 5 år senere :o)...

Men noen flere som vi si noe om det eg lure på?

Skrevet

Hei! nå er ikke jeg gift, men skal gifte meg i september :)

Vi blir ca.25-30 stk,har ikke noe slikt "program" vi heller...ikke levende musikk,men har laget en cd som skal spilles i bakgrunnen under middagen,hvis noen vil holde tale er det greit,men jeg forventer ingenting av noen.Vil ha det trivelig uansett vi,folk kjenner hverandre så uansett vil det ikke bli stille,man har da alltids noe å prate om?

Nei,gjør som dere selv føler for,det er deres dag :)

Skrevet

Vi var rundt 30 til festen og hadde ikke levende mur\sikk eller program.

Det var Cd spiller der vi feiret og spilte kun Cd er etter middagen.

Skrevet

Godt å høre :) Vi har bedt folk som ikkje kjenner alle, men alle er "flinke" til å snakke, så eg tror ikkje det blir stille rundt bordet nei...

Sambo sin familie er ikke så glad i å synge sanger, så vil jo ikke presse sanger på noen heller...

Skrevet

vi hadde og cd-spiller, men under middagen bare pratet vi, så fikk de som ville holde tale gjøre det som de ville...

Skrevet

Godt å høre.. Da har eg noe å si neste gang mor mi begynne å mase :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...