Miss Dynamite Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 jeg og typen var ute i 5 min ca... hmm.. og plutseli fikk jeg noen fæle smerter nederst på venstre side,det begynte når jeg gikk.. men ble på begge sider, og hele tiden, helt fram til jeg satt meg... en på hver side... et skikkeli press .. hva kan dette være?!?
iseb Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Har hatt smerter i sidene jeg også i dag. Slo opp i oka, og der stod det at det var normalt med smerter i sidene fordi livmora strekker seg veldig i denne perioden jeg er i nå. Er i uke 18 ca.
Miss Dynamite Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 tenkte også det kunne være livmora.. Hmm... på sidene helt nederst altså..? er i uke 16.... det ga seg med en gang jeg satt meg!
Sjokoladebanan Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 mest sansynlig er det ligamentbåndene som strekkes.. helt ufarlig,men ganske ubehagelig.. har også opplevd dette når jeg er ute å går, spesielt om jeg går litt fort. jeg spurte jormor om dette og det var den forklaringen hun gav meg hvertfall.
Miss Dynamite Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 tusen takk for svar.. Da er det nok det det er vettu...!!! ble litt bekymra men det går greit hehe
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Heisann!! :-) D e aldri godt å ha ondt næi, men d høres ut som d e livmora som strække på sæ ja :-) Men nån ting vi gravide glæmme e jo at vi som alle andre kan få ondt i magen, altså tarman :-P Helt nederst te vænstre tar tykktarmen en krafti sving, nåt som kan gi helt jævlie smerta visst man e litt træg i magen å d tar tid for avføringa å passere dær :-( Men visst smærtan dine vedvare e d ikke domt å ta kontakt me lægen :-) Men som oftest e d ikke nåt farli :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 det er nok ligamentbåndene som strekkes.. ingen fare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå