chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Stelle kommode eller bare vanlig å lagt en stellematte oppå? Noen nettesteder...? Er kun det vi mangler av "store" ting=) Og leter og leter men finner ikke noe jeg vil ha...
ab812 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Vi kjøpte rett og slett ein kommode på ikea, sånn stor med fire gode djupe skuffer - malm trur eg han heiter, og så har vi ein stellematte oppå. Fungerer kjempebra for oss. Dette var til to-åringen vår, altså - og reknar med det fungerer godt for nestemann òg..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Ja den har jeg sett og vi har sett løsningen med den, men vi bor ca 6 timer unna nærmeste Ikea foretning så det er ikke noe bra alternativ for oss sånn sett
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja men det er jo dyrt vel? Synest jeg leste noe om det for ikke lenge siden..
Kuredu Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 HAHAHA - må bare fortelle om dette. Da jeg leste overskriften på dette innlegget leste jeg: Hvor har dere kjøpt kondomer? Så tenkte jeg - hvorfor i all verden spør noen om det her inne???? HAHAHAHAHAH..........fikk meg en god latter da ja.......hihi. For øvrig har vi både malm varianten og et vanlig stellebord med badekar under (tror det er en "billigvariant") uten skuffer osv. Men malm kommoden er litt høy synes jeg, så vi gikk over til å legge matten på vaskemaskin og tørketrommel i stedet. Det fungerer kjempefint.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 Hehe... godt du fikk deg en god latter, hjelper mot det meste det=) Ja titter på vanlige kommoder (evt kondomer om du vil) for vi har ikke plass til den på badet.. det er knøtt lite. Prøver å komme på løsninger nå=)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Vi kjøpte en tradisjonell og dyr stellekommode i heltre. Er en slik med badebalje under stellelokket som man vipper opp når man trenger det. Litt liten skuffeplass og litt upraktisk med den badebalja, men siden vi bor i leilighet og har lite bad så ble det slik. Jeg synes ikke den er helt verdt pengene. Men den kan gjøres om til en vanlig kommode senere og den er i whitewash-farge med stålhåndtak, så den er ikke så stygg heller. Kunne heller ha tenkte meg en billigere variant på IKEA med mer hyller og skuffer rundt kommoden. Har du stort bad og vaskemaskinen duger så sats heller på løs stellematte oppå den og hyller på veggen. Så kan du har klærne til babyen et annet sted.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Vi kjøpte kommoden vår på Gerd T. Martinsen i Solbergelva utenfor Drammen (barneutstyrsforretning).
Gjest stockholms tjej Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 jeg har kjøpt mitt fra Barnashus i bergen,de er i vit tre med en bild av en liten sau=) kjempeflott
Guttemamma75 Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Vi har kjøpt stellekommode på skeidar, sjekk ut room serien deres.. http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=8&portlet_Varekatalog_2product_id=14694&portlet_Varekatalog_2group_name=Barneromserier&portlet_Varekatalog_2product_name=Ine+skammel+&_pageLabel=page_varekatalog Er en kommode med 3 skuffer og dør på ene siden med 3 hyller.. Kjøper ern "topp" til som festes på og vips så har man stooooor stelleplate samt lagringsplass i kommoden.. Vi har heller ikke plass på badet så derfor har vi valgt denne løsningen.. Kostet ca 2800 kr tilsammen...
Gjest stockholms tjej Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 så ikke noen kommode på den linken...
Guttemamma75 Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Sikkert et mellomrom der en plass som ikke skal være der.. Gå til www.skeidar.no og se på barnerom og videre på barneromsserier.. Der finner du den iallefall.. Heter Room stellekommode..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå