lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bruker nuvaring, har gjort det siden før lillemor ble født,(ca 3,5 år minus ca 1 år) og har vært veldig fornøyd med den. Nå i forige uke begynte jeg å blø litt, merket det kun når jeg tørket meg, det varte ca 3 dager. Det var da ca 1,5 uke etter jeg satt den inn/ før jeg skal ta den ut. Noen som vet om det er normalt?
mamman til to gutter Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg blødde aldri av den, bare en sjelden gang de ukene jeg hadde opphold mellom ringene. Leste på www.felleskatalogen.no og fant bivirkningene: Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Mavesmerter, kvalme. Hud: Akne. Neurologiske: Hodepine, migrene. Psykiske: Depresjon, emosjonell labilitet, nedsatt libido. Urogenitale: Underlivssmerter, brystsmerter, dysmenoré, leukoré, vaginalt ubehag, vaginitt. Øvrige: Vektøkning, ubehag i forbindelse med ringen, utstøting. Mindre hyppige: Gastrointestinale: Diaré, oppkast, oppblåst mave. Hud: Utslett. Neurologiske: Svimmelhet. Psykiske Angst. Urogenitale: Cervicitt, cystitt, urinveisinfeksjon, genital pruritus. Øvrige: Fibroadenomer i brystene, ryggsmerter, tretthet. Sjeldne (<1/1000): Hud: Urticaria. Øvrige: Hypersensitivitet. Det står ingenting om blødninger der som jeg kan se, men det er jo generelt med hormonprevensjon ikke uvanlig at man kan ha små blødninger, så jeg hadde ikke gjort noe nå. Hvis det hadde skjedd igjen, ville jeg nok bestilt en time hos legen for sikkerhets skyld. Om det er fornuftig aner jeg ikke.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Takk mamman til nurket. jeg bruker å ha sånn mensenlignende blødning den perioden ringen er ute. Noen andre med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå