trekløvermor Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Min datter på 14 skal opp i engelsk muntlig i morgen og nå sliter vi her. Hvordan kan hun fortelle på en god engelsk måte, at Big Ben har gått feil 2 ganger?? Noen som kan hjelpe??? På forhånd takk jenter:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 kanskje jeg kan hjelpe,men skjønte ikke helt hva du mente!
trekløvermor Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Vi skulle hatt oversatt en setning og det er: Big Ben har gått feil to ganger siden den ble bygd TAKK for hjelpa!!!!!
grå :) Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Big Ben has showed the time uncorrectly twice since it was buildt? er ikke så stø i engelsk lenger dessverre
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 big ben has only showed time uncorrectly twice since it was bulid. Big ben has only given the wrong time twice since it was build..
MathildeC Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Since Big Ben was built, it has shown time incorrectly only twice. Sa min engelske samboer. Husk, build i fortid er builT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå