Gå til innhold

Her har vi vært på visning i dag....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lei noen inn til å male over furu-helvetet... Var jo et nydelig hus!

Skrevet

Syns huset var greit nok, veldig fint ute.

Men jeg syns likevel det var alt for dyrt i forhold til hvor vanvittig mye som må males.

Skrevet

Alltid vanskelig å si når man ikke har sett det annet enn på bilder, men jeg synes det var fint. Mye furu, men jeg ville flyttet inn og malt litt etterhvert, så ikke ut som noen andre rom enn loftstua var kun furu og så lenge det er andre materialer også, synes jeg det er ok. Det jeg savnet var gressplen, hage for meg er først og fremst plen, men mulig det er plen der det ikke var bilde av eller at det er mulig å ordne.

Skrevet

Blå dører og så mye furu minner meg veldig om et internat.. Men det er min smak da.. :) Men var ikke stygt altså, og regner jo med at dere hadde gjort en del med det dersom dere kjøper det..

Skrevet

Fint hus:o)))) Men, mye furu da:-( Dyrt og da, he he.

Men, ja ja il at dere kommer nærmere her, hihi:o))

Skrevet

Men du vet at prisen har ingenting med hvor mye flater som må males. Det er stort tomt i et veldig fint område. I tillegg til den store garasjen er det en gammel hytte på tomten også. Det er faktisk mye hus for pengene. Ungene kommer til å bruke nøyaktig 1 min til skolen og vi sykler til stranda på 5-10 min. Huset er ikke min stil i det hele tatt selv om mye kan gjøres med maling. Tomten var derimot superfin og svært enkel å vedlikeholde. Og det viktigste er at det er 5 soverom.... noe svært få hus har dessverre.

Skrevet

De blå dørene må jo byttes ut og jeg tror huset hadde vært helt annerledes med malte flater. I tillegg skal det ikke være guuuuuuuuult. Jeg er helt allergisk mot gult.

Skrevet

Synes huset var kjempe fint jeg! Spesielt fin den urna (som jeg regner med dere får med på kjøpet, tihi) Neida.. MYE furu, og mye jobb. Er jo ikke bare å male over, det må jo kvistlakkes ihvertfall 3 ganger først, jesus! Møkji jobb.

Ellers da? :))

Skrevet

Helt nydelig uteplass, forresten!

Skrevet

Syns det var et kjempebra hus jeg, kan bli knallbra! Klart man må belage seg på å male, man skal ha bra flaks for å slippe det når man kjøper brukt. Syns ikke det var dyrt heller. :o)

Skrevet

Kjempeflott hus og beliggenhet! Ja, det er masse furu, men det går det faktisk an å gjøre noe med! Vi kjøpte selv et furuhelvetehus, fikk det en del under takst fordi ingen ville by pga all furu. Nå har vi fått det malt og det ble helt fantastisk. Bare maling gjør nok at den stiger en del i verdi! Synes ihvertfall ikke furu skal være et hinder.

Skrevet

Mannen har vært og sett på den tomta..... men den ligger visst ikke spes fint til sa han.

Skrevet

Ja, jeg vet at man betaler for beliggenheten, men syns likevel det var utroooolig mye som måtte males;-)

Men det høres jo ut som det er perfekt ut for dere også.

Og du? Hør på deg selv:-)

Du skriver at du er usikker som vanlig, men du høres ikke usikker ut for meg. Du sitter jo faktisk her og prøver å "selge" meg huset, så det betyr jo at du i grunnen er enig med mannen din!!

(1 min til skolen, kort vei til stranden, 5 soverom...)

GO FOR IT!!! :-D

Skrevet

Kjempe fint hus=0)

Skrevet

hehehe jeg prøver nok mere å overbevise meg selv...... er Oslojente jeg og synes avstanden nå er helt perfekt. Men jeg skjønner poenget til mannen.... vi trenger større plass:(

Skrevet

Syns det var driiiit lekkert jeg !

Go :o))) og slevik er jo et flott sted !!

Skrevet

Ville bare si at Onsøy er en fin plass, er døpt i Onsøy kirke en gang i tiden jeg da ;o)

Har tilbrakt masse av min tid i Engelsviken.

Ikke akkurat mitt drømmehus eller, men stor fin plass og nydelig beliggenhet.

Skrevet

Jeg synes du får mye hus for pengene. Flott tomt..

Men Slevik er jo ganske usentralt da, litt langt fra alt.

Gåavstand til barneskole, men det må buss til når barna skal på ungdomsskole.

15 min kjøring til Fredrikstad sentrum.

Men en utrolig flott plass på sommeren:)

Skrevet

GRUSOMT!!!! Går ikke ann å bo der!!! ;o)

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint jeg da ! Maling kan man ta over langs, det er jo ikke noe som MÅ gjøres for å kunne bo der.

Ta ett og ett rom, eller inviter vennegjeng og familie til dugnadshelg. Da er det jo unnagjort i en fei.

Skrevet

Synes huset var fint jeg! Må også reklamere litt for Slevik.. Vi er der masse, og skulle jeg bodd et annet sted enn der vi bor nå, så måtte det blitt der. Ungene stortrives, flott natur og nært til Fredrikstad, men ikke for nært.. Stoor fordel når ungen kommer i " vanke på senter" alderen;) Masse hyggelige mennesker som bor der også.

Skrevet

Nydelig hus, men ja, det trenger å males over furuen, men ellers er det jo vannvittig fint, både huset og tomta!!!

Go for it!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...