coscos Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Det er jo over en uke siden han ble 1 år, men for å tilpasse oss alle andre (et annet bursdagsselskap som ikke ble noe av og konfirmasjonsfeiring), så var det denne dagen som passet best. Og, det ble en strålende dag! Dessverre ble lille M dårlig i går, fikk feber og var ikke helt seg selv. Han som farter rundt omkring hele tiden, ville bare sitte på fanget, og helst bli løftet opp hele tiden. Lurer litt på om det kan være vaksinen han tok på torsdag, men synes det var så rart at han først fikk feber 3 dager etter. Men, i dag hadde feberen gått litt tilbake, så da var vi klar for selskap. Familie og venner innvaderte hjemmet vårt, og plutselig var vi 23 personer, smått og stort! Vi grillet pølser og hamburgere, og etterpå ble det bursdagssang og kaker. Heldigvis ble det bedre vær utover dagen (var bare 6 grader da vi våknet!), så alle barna kunne leke ute. Ble noen hektiske timer mens de var her, men veldig hyggelig. Lille M var i storslag mens vi hadde besøk, men var veldig sliten da de dro, det tok nok på å ha så mange mennesker rundt seg. Har (som vanlig) litt kaker igjen, selv etter at gjestene fikk med seg hver sin "doggy bag", så nå gleder vi oss til besøk i morgen!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye med overstått feiring av lilleM! Det er alltid deilig å ha slike festligheter bak seg, men det er samtidig noe fantastisk herlig over å feire sine egne!
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer med vel overstått, både selve dagen og feiringen. Det høres ut som om det var svært vellykket. Og med dine bakeferdigheter er jeg ikke i tvil om at det var stor stas for både lille M og gjestene å nyte av godsakene. N¨år det gjelder feber, så er det helt vanlig at den kommer en stund etter vaksinen. Noen får den nærmest umiddelbart, mens andre går det både en, to og tre dager før den slår ut om det kommer noen reaksjon. Siden formen ble bra igjen så fort, vil jeg anta at det var vaksinen som slo ut pjokken.
Maud Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Det ble bursdagsfeiring som forventet det da, hos deg. Mange kaker og stor stas. Det er morsomt med første bursdag, særlig for det første barnet. Jeg gleder meg til restelag i morgen jeg :-D
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hyggelig og noe helt spesielt med den første bursdagen!!! Snill gutt må han ha vært for her strålte solen hele dagen ;-)
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer med 1 åring og bursdagsfeiring Høres ut som en kjempeflott dag,for liten og stor. Kaker får alltid ben å gå på,og smaker ofte best dagene etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå