Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Når begynte dere med de? Tuppa er helt vill på stellebordet! Å ta av bleia går bra vasking etc, men når den skal på igjen blir det litt av en kamp. Hun vil bare rulle rundt på magen og krabbe avgårde...hehe, litt nyskjerrig om dagen ja=)
Snupi27 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 v begynte da nr "3" var for små. da var hun 6.5 kg.. det står på pakka fra 7-11 kg eller noe.. veldig fornøyde =)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Mi er 6 mnd og vi har brukt de den siste tiden, da hun som regel ikke har tålmodighet til å ligge stille så jeg får festa de borrelåsene på de andre, så nå drar vi den bare på, og så er det full fart igjen=) Er veldig fornøyd med den bleia, og den holder godt på fuktigheten, vi legger henne 19(med nybytta bleie) og hun sover til ca 07-08 og den lekker ikke, vi prøvde pampers men den ble hun ihjelvåt av stakkar.. Høres ut som du godt kan begynne med de nå
Spirevipp med go`gutten Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Vi bruker også de fra 7-11 kg, Libero, men jeg syns ikke de kommer langt nok opp på magen. De siger liksom så langt ned på han. Skal det være sånn, eller har vi feil str? Han er 7 mnd og ca 8 kg.
du og jeg og vi to Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Her funket de ikke! Han er 7 kilo, og bleiene strammer rundt livet så han får et rødt merke etter dem. Rund mage antakeligvis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå