Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så vondt i øvre del av magen siste 3 døgn. Regner med det er luft som ikke kommer noe sted nå som den håndballstore livmoren begynner å grave seg plass.

Noen råd? Utrolig ubehagelig. Er også mye mer kvalm igjen etter null magetrøbbel i flere uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har ikke så mange råd, men jeg har det på samme måte! Etter å ha kastet opp hver dag frem til uke 12 gav kvalmen seg, og holdt seg borte i flere uker.

Nå har jeg masse luft i magen, og er mer kvalm, men kaster ikke opp. Uke 16 nå.

Synes det blir bedre når jeg ligger, prøver ulike stillinger - varierer mellom rygg, og hver sin side - for å "hjelpe luften videre". Har ikke tatt noe medikamenter for å gjøre det bedre.

Vil heller ha luft enn oppkast iallfall! :) Lykke til videre!

Skrevet

melkesyrebakterier. jeg tar symbioflor hele veien. det bygger opp de gode bakteriene i tarmen og avhjelper luft i magen,forstoppelse og diare. samtidig som de øker næringsopptaket i tarmen. har også vist seg å forebygge at babyen får astma og allergiske plager. =)

Skrevet

Selv om det kan gjøre grise vondt så prøv å komme deg i bevegelse og rett deg helt ut i overkroppen. Om du klarer så kan du også prøve å ligge på gulvet, trekke bena så langt opp du bare klarer (krøll deg sammen) og strekke deg helt ut igjen. Gjennta det noen ganger i rolig tempo. Da gir du tarmene litt hjelp på veien og for meg hjelper dette godt. Men det kan gjøre sikkelig sikkelig vondt, spessielt når lufta presses ut mellom trange steder. Hender jeg må stoppe opp helt og bare konsentrer meg om å puste rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...