Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Supergutten har begynt å trappe ned kortisondosen. Det har resultert i hyperaktivitet. Han er helt umulig å snakke til, skjærer grimaser og hopper med bena når han skal sitte stille. Det samme skjedde i fjor sommer da vi trappet ned. Er det noen som har peiling på om man kan bli hyper av å trappe ned kortisonen? Må vel gjerne ta en telefon til barnelegen (for nte gang på kort tid) og høre om vi bør gå opp litt i dose Er det ikke det ene, så er det det andre.. urk
Maud Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan ikke noe om dette, men ut fra det du beskriver, så høres det vel ut som om dere seponerer for raskt. Jeg ville gjort som deg, kontaktet legen og sørget for at nedtrappingen går saktere.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 ja, jeg regner med at det er som du sier- for rask seponering. Får helt vondt av ham, han er jo så turbo at han dirrer... Vanskelig å holde seg rolig når han lirer ut av seg både det ene og det andre, mens han dirres som en duracell kanin... Søt og:))
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Høres slitsomt ut både for dere og han. Jeg hadde nok også hørt med legen om nedtrappingen bør skje langsommere. Lykke til! Klem
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det kan virke som om nedtrappingen har gått for raskt slik du beskriver den. Det er nok lurt å "mase" enda en gang på barnelegen, slik at dere kan bli enige om den beste måten å trappe ned på kortisonen, der gutten blir mindre preget av nedtrappingen. Det er jo ikke så greit å være helt duracell heller... Lykke til med å finne en bedre måte å håndtere nok en utfordring på. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå