Maud Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Tenker på deg og alle dine syke. Har den store flotte jenta di kommet hjem fra sykehuset? Hvordan går det med den lille sjarmøren? Går det greit med mamma'n din? Og sist, men ikke minst - hvordan går det med dine egne symptomer med så mye stress?
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Takk som spør Det er nesten litt flaut,hvordan denne vinteren og våren har herjet med oss. Men det går rette veien nå,har jeg bestemt. Datteren min er ute av sykehuset.Ingen brudd,men en skikkelig strekk//kink. Hun har krage og tar fortsatt litt smertestillende.Men nummenheten i ben og arm er borte Minstemann har kost seg ute i pinsen.Han stabber og går,smiler omkapp med solen. Vi har begynt å gi han flytende jern,og det har jeg tro på. Og satser helt klart på bedre prøvesvar både av det ene og det andre om en mnd. Foredrene mine var her i går på grillmiddag. De er ved godt mot,men tydelig preget av situasjonen. De er så nær og tett,like forelsket etter 48 års ekteskap.Det er sjelden jeg ser min far gråte,men tårene trillet da vi snakket om dette. Det er heldigvis oppdaget veeeeeldig tidlig,og svulsten er liten.Hun blir operert om ikke så lenge,og de tror ikke den er hissig eller har spredd seg. Ja,meg og min sykdom....det blir spennende å se....disse triggerene siste uken...er det som kan utløse et schub...men bare kan,og det vil vise seg 7-14 dager etter mye psykisk stress. Men pinsen ellers har vært fantastisk! Masse ute,besøk av familie og venner.Fått ordnet en hel haug både ute og inne. Har sovet godt og lenge,spist deilig mat...ja stort sett hatt det deilig!! Vi håper på at det har døyva stresset som har vært,og at jeg ikke får noen smell Klem til deg
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan ikke annet enn å sende deg en stor klem, og håper virkelig at du styrer klar eventuelle reaksjoner og downperiode når det gjelder helsen din. Du fortjener bare det absolutt beste! Så det var godt å lese at du har hatt en fin pinse, og at du føler at du har fått hvilt og samlet nye krefter... KLEM klem
Maud Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er glad de to små menneskene har hatt en fin pinse, da blir den jo fin for mamma'n også. Så deilig at foreldrene dine møter dette med optimisme og kjærlighet til hverandre. Det er godt å se at det går an! Krysser fingrene for ingen nedturer for deg nå, det er jo nå du skal gå inn i en fin sommer med minimale helseplager og late dager!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja, den vinteren og våren som har vært har virkelig fart ille med Plutseliten familien. Men nå må det snu!! Håper at sommeren kommer med friske barn, frisk mor og en Plutseliten som holder seg på bena og ikke blir satt ut av stresset som har vært den siste tiden-.- Jeg tenker på dere og heier alt jeg kan. Du er ei sterk og modig dame, du! God klem
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Henger meg på gjengen som heier her. Blir alltid like blid når jeg leser om ditt pågangsmot og ukuelige optimisme. For en utrolig flott livsinnstilling!!! Krysser alt for at du også får lønn for en slik innstilling og dermed snart har helt friske barn igjen og selv også slipper unna de vonde dagene.
tebekaa Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Åååå, så godt å høre at pinsen har vært bra, at jenta di er oppegående igjen og lillegutt smiler og har det bra:-) Har tenkt mye på deg de siste dagene og har vært innom i full fart innimellom her for å se om det har vært noe nytt. Nå ble jeg glad:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå