Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Haglemoen - staaakkars store sterke kaaaareeer! Og det som er så artig, er at den er spilt inn på Lahaugmoen, der jeg har gått befalsskolen for en mannsalder siden. Giftet meg i befalsmessa der gjorde jeg også! c",) - men vil få presisere at det gjaldt mitt første ekteskap, altså c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Du overrasker stadig du Reveenka!!! Tenk det da, befalskolen og greier! Gift der og...............hvem var sjef i heimen da?? ;-D
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er sjef hver gang jeg gifter meg, jeg! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Ha ha ha ha......du fikk det til å høres ut som om du gifter deg stadig vekk:o)) Men det gjør du jo ikke:-D Nei jeg ser ikke på, jeg ser visst på Mythbusters på Discovery:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det er jaggu like greit Reveenka!!! Go girl:-D
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Ikke nok med at du er en lur rev,men du er søttan meg befal å du =))) Tenker det var gøy å se igjen ja.Her kosa vi oss også med filmen.Jeg pleide nemlig trampe rundt i stua til mormor etter den sangen.Plata finnes enda =) Så jeg mimra og kosa meg.
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg jobber jeg da... Men akkurat nå skriver dere så mange innlegg at jeg jo aldri får gjort noe særlig på den jobb-pc'n... Kanskje dere skal roe ned tempoet litt slik at en stakkar får litt arbeidsro...??
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Er bare løytnant jeg, men burde absolutt vært kaptein! Ei som gikk på kullet mitt er oberst, det er litt kult syns jeg! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå