Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man snu barnet fremover i denne selen? Har forstått det at man ikke kan det og kan ikke skjønne annet enn at barnet da synes det er kjedelig å sitte i den? Har BB i dag og ja jeg synes det er tungt vondt å bære. Selges ergo kun over nett? Ingen butikker man kan teste den i? Gutten min er fire mnd, kanskje for sent å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei'Jeg fikk min ergo bæresele før helgen og har brukt den masse iløpet av pinsen. Så langt er jeg veldig fornøyd. Gutten min er 4,5 mnd og bæres da på magen. Det går ikke å snu dem med ansiktet utover, men de ser ganske mye selv om de sitter mot oss. Sønnen min sovnet etter maks 10 minutter hver gang jeg har hatt han i selen i helgen. Og han sov veldig godt.

Svigerinnen min har en babybjørn og fikk årøve min ergo, hun syns den var veldig mye bedre enn BB. Så jeg vil absolutt anbefal den.

kjøpte den på babyslynga.no

lykke til :-)

Skrevet

Hei, har en ergo jeg og ei jente på 8 mnd. Er veldig fornøyd med ergoen, men har ikke prøvd noe annet da.

Det er i hvert fall ikke for sent å kjøpe den, for skal kunne brukes helt til barnet er 3-4 år.

Kan ikke sitte fremover, men kan bæres på ryggen og hofta, og da ser de jo litt mer, i hvert fall når de blir større.

Vet ikke om den selges i butikk, kjøpte min på nett.

Leste en del om bæring på bla tettinntil.no før jeg valgte ergoen.

Skrevet

Enig med de over her, vil bare legge til at selv om barnet sitter mot meg så snur hun bare litt på overkroppen så får hun fulgt med likevel. Hun synes det er helt topp å sitte i den. Er 6 mnd. Jeg har ikke funnet noen butikk som selger de. Søkte endel før jeg kjøpte den på nett.

Skrevet

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å bruke den for at han skal sove, men mer til å komme oss ut å leke med storesøster på tre år, når han ikke vil sitte i vognen. Mannen min kommer til å tilte helt om jeg bestiller.......men føler virkelig at det trengs nå som jeg har en fra før

Skrevet

Har hatt ergo i tre-fire mnd, og er kjempefornøgd. Min veslegut liker godt å sitte på ryggen, han sit og følger med til eine sida. Den er veldig god for min rygg. Det einaste aberet er at eg blir svett på ryggen av den (og gutungen blir svett på magen), og at den kan vere litt vanskelig å ta på uten hjelp i beg

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tenkt til å bruke den for at han skal sovne, men han følger med litt så blir han vel ganske søvnig av å ligge så tett inntil meg tenker jeg, at han sovner fort.. det er tydlig at lille gutten min koser seg i selen ihvertfall. og den hetten til å trekke over hodet er suveren både i forhold til sol og vind.. :-)

Skrevet

Ja, ergo gjer at ein blir mykje meir mobil. Eg bruker min også inne i huset når eg skal gjere husarbeid og han ikkje vil vere på golvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...