høstbarn:) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har de seg med Hugh hele gjengen eller? Er de kjærester eller what? Skjønner det ikke helt jeg.... Han er jo gammel, veldig gammel.
Tia med 2 ♀ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Og rik, veldig rik............................. Etter som jeg har skjønt har han en jente som hovedjente. Men de er alle kjærestene hans.
*ale* Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Mener å ha lest at det nå er mest en gimmick. Dvs de bor der og "leker"elskerinner, men tror ikke han gjør så mye av det i praksis.. Litt morsomt, de må være inne kl 21 på kveldene og får ikke overnatte andre steder enn hos ham... hehe... Så bytter han de ut med jevne mellomrom...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 de tre jentene er likosm kjærester med Heff alle tre, men hvor sant og oppriktig det er er jo en annen sak. men hun ene og heff er vist ordentlige kjærester- begge sier de kunne goftete seg med hverandre, og hun vil gjerne ha barn med han, noe han ikke heeeelt vet om han vil. men de er egentlig litt søte sammen (enda så gammel han er). hun reiser ofte hjem på kvelden hvis de er på jentetur osv, og skla overnatte. da har jeg sett ( på tv selvsagt) at hun flere ganger har dratt hjem, fordi hun heller vil sove hos han......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå