~Fanta~ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 (&%¤&()=)/(?`/(&%&¤(P?O/&&)%)= Jeg er SÅÅÅÅÅÅ lei! Flere som sliter med meldinger?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Fikk ikke sendt meldinger nå, men skrudde telefonen av og så på igjen så funket det =)
Korse76♥ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har slitt med mms den siste tiden, har inntrykk av at de fikk en del problemer etter at de skiftet nettverk eller noe sånn og vurderer nå faktisk å bytte leverandør.
*teresa* Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har slitt med sms de siste dagene. De blir ikke sendt eller det tar dobbelt så lang tid som før, men jeg trodde det var tlf min siden den er utgått på dato...
~Fanta~ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har slitt etpar dager nå, men idag har det toppet seg helt! Jeg får beskjed om at melding ikke er sendt, prøve på nytt? Jeg må sende opp til 8 ganger før den blir sendt, men mottager får da opp til 16 meld.....Kun en av dem er lesbare.........Mms får jeg verken sendt eller motta:o((
Korse76♥ Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 fant et liknende mobilselskap nå som jeg vurderer å bytte til: MTU Har vært borti de feilmeldingene jeg også, men ikke i dag.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 samme her. Får heller ikke sendt sms. MMS har jeg heller ikke kunne sende/modtage siden de skiftede nett. Hvad er det for et selskap, MTU?? -Tror jeg kommer til og skifte, dette er jo bare tull
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Nå hjelper det ikke å slå av telefonen heller.. Får ikke sendt noe nå.. Har ikke hatt problemer tidligere
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 JA-jeg har og hatt mye problemer den siste tiden...trodde det var tlf min Men nå ser jeg jo at flere har problemer. Noen som har tatt kontakt med one call? Tror jeg skal sende en mail jeg...kan ikke bare irritere oss uten å gjøre noe Mms har jeg ikke klart å verken sende eller motta på en god stund!!
~Fanta~ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 Har prøvd å ringe dem flere ganger idag, blir bare stående i tlf-kø...opptil 20 minutter..... Vil gjerne snakke med dem, for nå er jeg drittlei!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 sender du en mail?? ta evt. kopi av denne tråd? Skrev til dem for lenge siden og fikk dette svar for ca. 1 mnd siden Hei. Beklager den lange behandlingstiden. Vi har hatt visse problemer med å få MMS-tjenesten til å fungere for det nye mobilnettet til/fra utenlanske nummer. Dette er noe vi jobber på spreng for å få ordnet opp i, slik at tjenesten vil fungere som normalt. Er ikke tjenesten fungerende innen nær fremtid, så vennligst gi en tilbakemelding slik at vi kan sjekke det opp nærmere og se om det evt. skulle være en annen årsak til problemet. Vi beklager situasjonen på det sterkeste!
Ioren Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har hatt problemer siden de skiftet i mars... Men, i kveld ble det nok da jeg ikke fikk sendt meldinger! Så da sendte jeg bestilling på ny tlf og nytt abbonement et annet sted nå i kveld.
Korse76♥ Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Jeg sendte en klage nå, og skrev jeg er to tastetrykk fra å bytte leverandør. Får se hva de svarer.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 Har akkurat sent svar på deres mail, så får vi se når jeg hører noget????
Korse76♥ Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Får ikke svar fra de, så nå har jeg bestilt mtu abonnement i stedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå