Gå til innhold

Tips til hva forloverene skal gå med???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har valgt å ha to forlovere hver og jeg prøver nå å finne ut hva forloverene til min tilkommne mann skal gå med. Hadde syntes det var kjekt om de gikk likt kledd. Forloveden min skal ha smoking med magebelte og ingen vest.

Og hva med mine forlovere? Vet ikke helt om jeg syntes de skal gå likt kledd? Forslag der og....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger meg ikke oppi hva forloverne går i. Gjør man det bør man også betale deres antrekk, dersom det innebærer at de må kjøpe seg noe nytt - og det kan fort bli dyrt... Ellers er det jo en grei løsning å f.eks. kjøpe likt slips til begge forloverne hans, samt at de har knappehullsblomst.

Skrevet

Selvfølgelig er det vi som skal betale.Er jo ikke meningen at det skal koste dem at vi gifter oss. Men siden vi skal ha to hver kunne det vært greit at de hadde noe likt hvertfall...

Skrevet

Vi har også to forlovere hver :-) Vet hun ene forloveren min har en litt gullskimrende kjole som hun har kjøpt, jeg var med å kjøpte den, men det var helt hennes eget valg. Aner ikke hva hun andre forloveren skal ha på seg. Viktigste er at de selv føler seg fine! Spandere dere nye kjoler på forloverne dine, så er det jo ikke noe problem - bare å ta de med ut på shopping og ta utgangspunkt i ditt antrekk. Skal du f.eks. ha rosa blomster i buketten kan det jo være pent om de har rosa kjoler. Kanskje ikke helt like kjoler, synes det blir litt vel amerikansk, men begge i rosa.

Skrevet

Nei enig med at de ikke skal ha helt like kjoler. Men bryllupet vårt blir nok ganske amerikansk i og med at forloveden min er fra USA. Mer en det tradisjonelle norske hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...