Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har nettsider til forskjellige kjøkken?

som ikke er sååå dyre

må titte litt om vi får huset vi vil ha =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe nytt kjøkken til leiligheten vi har kjøpt og har sanket tilbud fra følgende (kjøkken på ca 8kvm):

kvikk (fikk tilbud på 46 000)

sigdal (fikk tilbud på 78 000)

tt-import (venter på tilbud)

luna (fikk tilbud på 80 000)

ikea (ved bruk av homeplanner: 22 000)

 

Av disse var det kunn ikea som kunne matche våre ønsker, og de er også de desidert billigste!

 

Nett sider til de forskjellige er navnet med .no bak bare tror jeg.

 

Ikea og kvikk blir levert flatpakket og der må du betale ekstra for å få det levert hjem. De andre blir levert i moduler, hjem på døra uten ekstra kostnader.

 

 

Skrevet

jeg er nesten nødt til å spørre hva homeplanner er..? hehe..

Skrevet

Hehe.. Det er et program du laster ned fra ikea sine nett sider. Der kan du tegne opp kjøkkenet ditt med nøyaktige mål osv. Så kan du lagre det på ikea sin server, og da inn der for siste finpuss før bestilling.

Der kan du se kjøkkenet i 3D, og få en liste over alt du trenger med pris..

 

Homeplanner kan du bruke til soverom og arbeidsom også :)

Skrevet

Vi kjøpte kjøkken på www.kvik.no

Her kan du også tegne inn ditt eget kjøkken. Masse masse stilig og supre løsninger!

Skrevet

da sjekker vi ut kvik.no og =)

 

jeg finner ikke den homeplanner greia på ikea jeg!

 

Skrevet

Homeplanner skal ligge på første siden til ikea...

 

Det jeg syns var dumt med kvikk var at overskapene var lave, slik at man enten måtte ha et ekstra skap oppå der igjen som man åpner oppover liksom, eller så måtte man ha en foring på 20 cm for å slippe å ha mellomrom mellom skapene og taket...

Skrevet

Vi valgte helt vanlige skap til overskap vi. Så på de smale du mener, men valgte helt ordinære skap til overskap. Ble kjempebra! Sambo gjør finnishen nå, faktisk :)

Skrevet

Ikke værst :) Stas med nytt kjøkken :) Gleder meg til vi skal sette opp vårt!

 

Vi så også på den andre varianet dere valgte, men for at det skulle se pent ut ved siden av høyskapet betydde det at vi måtte ha en forings-list på 20 cm øverst, og jeg syns det var litt sløsing når både ikea, luna og sigdal hadde skap som var høyere.

 

Vi fikk også (desverre) et veldig dårlig inntrykk av kvikk før vi fikk noe tilbud av de, for vi fikk ufattelig dårlig service der i forhold til andre steder... Så det gjorde nok at vi var litt negative fra første stund....

Skrevet

Må bare skyte inn med at vi nettopp har kjøt oss Ikea kjøkken og er kjempefornøyde :-) God service, billig og fiiiint =))

Skrevet

Må bare tipse deg om en annen ting, dersom dere velger IKEA.

 

Da vi skulle sette opp nytt kjøkken for noen år siden, så reise vi til Sverige og handlet det der. Ble besten halv pris...:-)

 

Vet ikke om det er likedan n, men verdt et forsøk kanskje?

 

 

 

 

Skrevet

Bare tipse dere om IKKE å velge Norema! Det har vi, og angrer bittert! Har nå ventet i 13 måneder på å få det ferdig... og venter ENDA!

Skrevet

Vi har akkuart kjøpt ikeakjøkken, har igjen å montere de siste lyslistene og håndtakene ;o) Er så langt kjempefornøyde, og har hatt ikeakjøkken før. Ikke noe å utsette på noe som helst! Spesialbestilte benkeplater på mål, takhøye overskap, et par vitrineskap og at ikea plukket og fraktet ordren direkte til huset vårt (1390,- kr ekstra, DET er det jammen verdt!!!), og dette kom da på 37000,- for 3,4 m x 1,8 m benk i vinkel (og innredning over og under) + en benkestump til på 1,6 m (fortsatt innreding over og under). Kjøkkenrommet er på ca 10 kvm. Bare så du kan se litt hvor mye du får for hvilken pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...