Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?? (bergen)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

billig?? 1550 for 67 kvm og 2 soverom? syns absolutt ikke det var noe billig

men det var fint =)

Skrevet

Jo, det var billig for å være her i Bergen! Er jo ganske lite, men så ut til å være fin standar.

Skrevet

Syns det var dyrt jeg og den virket veldig trang.

Skrevet

Kjempe fin leilighet til den prisen, det er jo både nytt kjøkken og bad, resten av leiligheten så jo grei ut også selvom det ikke er innredet helt etter min smak :)

Skrevet

Jo, var rimelig til Bergen å være dette.....Men var liten til å være 3-roms....

Skrevet

Prisen var absolutt ikke ille! Men synes den virka trang ja...

Skrevet

Den var fin, og billig til å vere i Bergen (eller Askøy er vel strengt tatt ikkje Bergen). Ervik er forresten en bra beliggenhet. Er den horisontaldelt? Vi bur i vertikaldelt, og merker lite til nabo. Ho er grei, og det er vi også, så det går utmerket

Skrevet

Jeg syns ikke den var så værst. Til å være Bergen selvfølgelig.

Skrevet

I det området er det jo kjempebillig.

Løp og kjøp!

Skrevet

Lurer på¨om det blir visning på oss i morgen da:) Synes ikke 1,5 var så dyrt for en del av tomannsbolig?

Skrevet

Er det frekt å spørre om hvordan naboen er?

Skrevet

Fysj om, så dyrt det er i Bergen da.. Synes det var veldig dyrt jeg. Sikkert en halv million over hva de ville gått for her.

Men, leiligheten var helt greit.. Litt lite synes jeg da men.. Var jo fint kjøkken og bad da og lys stue, så mye som taler for der og.

Vi gikk også på maaange visninger, til slutt fant vi akkurat hva vi er ute etter.

Lykke til!

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan prisene er i området, så har ikke tenkt å si noe om det, men hvis det virkelig er rasende billig for området, så tipper jeg det er et eller annet som ikke står på finn som er grunnen... Pass på å sjekk om det er dyre oppussinger som bør tas snart som nytt tak, drenering, elektrisk anlegg eller lignende.

Virker prisen for lav til å være sann, så er den gjerne det. Gå på visning og prøv og finn ut hvorfor prisen er så lav før dere kjøper, mulig det står noe om det i taksten.

Skrevet

Veldig billig!! Løp og kjøp :-) Bor rett i nærheten...

Skrevet

Vi kjøpte enebolig uten naboer på osterøy får 1,2 mill. men det blir jo bare dyrere og dyrere.. Men det var ikke noe dyrt for å være i Åsane det er jo relativt sentralt

Skrevet

Men på osterøy, he he, veeelll--- (har mann derfra og ingen av oss flytter dit noensinn).

Oh du, HI, nå griner jeg av lengsel fordi jeg savner Bergen så masse:(

Skrevet

Veldig grei leilighet synes jeg, var jo billig det, for å være her. Ville absolutt gått på visning der ja.

Skrevet

Billig for å være i Åsane :D

Skrevet

Takk for svar, spennende å se i morgen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...