*SamSung* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Mitt første innlegg her=) Tjoho! Jeg har brukt CL for å sjekke dager for å bli gravid, siden i høst. Mensen er veldig uregelmessig, og det har den vært en stund. Så jeg har bare testet innimellom, og positivt noen ganger. Men ikke lykkes.. Men NÅR skal jeg egentlig teste sånn ca? Det er 8- 9 dager siden jeg fikk mensen. Lørdag sist helg begynte det så vist. Men kom litt mer på søndag.. .. Noen som vet når jeg kan teste og sånn ca da jeg kan bli gravid? Syns det blir dyrt å teste "unødvenige" dager.. =(
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 med "normal" syklus på 28 dager, så skal du begynne å teste nå, og helst på morgenen. men noen ganger er det så kort at man må teste morgen å kveld. ble ikke så godt forklart.. jeg drev å testet da vi skulle ha vår første, og testene slo aldri ut. brukte en hel del penger på det...
*SamSung* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 skal jeg teste fra den dagen mensen begynner? eller slutter?
*SamSung* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 og mensen min er så uregelmessig, har ca mensen annhver uke:(
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 er det EL- tester eller graviditetstester du snakker om her. datt litt ut her..
akicha Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 For det første, så skal du helst teste mellom 16 og 19 på dagen. Vi produserer visstnok ikke så mye av det hormonet de testene skal oppdage om natten, så det er best å teste på ettermiddagen. Husk at du ikke må tisse fire timer før du tester. Jeg tester innimellom, men trenger det nesten ikke da kroppen min gir signaler når jeg er fruktbar. Merker det mest med at jeg får EL-slim i noen dager før og under EL. Dette kan du lese mer om på www.pernille.info Du kan også begynne å måle kroppstemperatur. Det er da viktig at du måler hver morgen med en gang du våkner, før du begynner å røre på deg og til samme tid hver morgen. Du kan f.eks bruke fertilityfriend.com og føre tempene inn i skjema der. Nyttig verktøy. Men, måling av basaltemperatur vil kun fortelle deg når du har hatt EL... Så det er egentlig for å sjekke om man faktisk har EL og når man eventuelt kan roe ned samleieintervallet... Hvis man har behov for det ;-)
*SamSung* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Tusen tusen takk:) Så snille dere er;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå