Gå til innhold

Dere smarte dib-damer...Noen som har peiling på Word program...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere...

 

Jeg holder på å skal lage kirkeprogram til mitt bryllup.. så hadde jeg meint at jeg skulle ha bilde av meg og samboer på første siden.. det i seg selv klarer jeg, men jeg skulle ha fått formet bildet som et hjerte... Noen som vet hvordan man gjør dette.... eventuellt i Coraldraw??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter som jeg har finne ut, så går du på "sett inn" når du er i word arket, så trykker du på figurer, der nede skal du se et hjerte, under grunnfigurer.så setter du det inn på siden du skal ha.Du må endre størrelsen en god del for å få den på hele siden.

Skrevet

jeg ser at jeg misforsto litt, men du finner sikkert ut av det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...