Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei dere... Jeg holder på å skal lage kirkeprogram til mitt bryllup.. så hadde jeg meint at jeg skulle ha bilde av meg og samboer på første siden.. det i seg selv klarer jeg, men jeg skulle ha fått formet bildet som et hjerte... Noen som vet hvordan man gjør dette.... eventuellt i Coraldraw??
* 5 om dagen * Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 etter som jeg har finne ut, så går du på "sett inn" når du er i word arket, så trykker du på figurer, der nede skal du se et hjerte, under grunnfigurer.så setter du det inn på siden du skal ha.Du må endre størrelsen en god del for å få den på hele siden.
* 5 om dagen * Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 jeg ser at jeg misforsto litt, men du finner sikkert ut av det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå