Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Det ser ut som om du er like glad i å se film som meg selv:-) Har savnet det å ha noen å "prate" film med og som kan komme med gode tips. Har noen ganger følt at jeg var en av svært få som faktisk prioriterer en god film både titt og ofte;-) Men har du noen tips, så ROP dem ut!!! Har sett mye, men er glad for gode tips og gjerne diskusjoner rundt film:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Så artig! Jeg er veldig glad i film, vi så velidg mange filmer da jeg gikk gravid, hehehe.. film og smågodt ;-) Er dessverre så dårlig til å huske titler! Den jeg så i går heter Solstorm, handlet om en sektleder som ble drept, bla. med Izabella Scorupco og Mikael Persbrandt Synes den var veldig bra:) Norske : Varg Veum, har bare sett den første, men likte den veldig Naboer, en psykologisk triller, kjempebra!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 og kom gjerne med tips du også :) Vi planlegger filmkveld her vi også, ble fristet ;-) Spørs om jeg får samme oppvartning som deg da, men tror han kjører og henter smågodt og det er ikke verst gjort !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Åhhh det er Solstorm jeg skal se NÅ!!! GLeder med:-) Varg Veum er kul, og dritlekker.........fniiis................synes den første var knallbra, den andre likte jeg ikke fullt så godt, for det ble rett og slett for mye blod og gørr..........nr tre har jeg ikke fått sett ennå. Naboer var helt syk!!!!!!!!! Til tider så skjønte man jo ikke en dritt av hva som var virkelig eller hva som var fantasi og det er nesten så jeg ikke har skjønt det ennå:-) Så da er jammen filmen laget bra!! Kult at du elsker film! Da sier vi det sånn da, at dette må vi snakke mer om:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Vi også så vanvittig mye film i graviditeten og månedene etter at lille rosa ble født. Men vi gjorde en GIGA SKIVEBOM. Vi leide Harrys døtre to uker etter en dramatisk fødsel som kunne gått dårlig om ikke det hadde blitt tatt ks etter 36 timer. Da er man rimelig løs i følelsene sine og full av alskens hormoner...Om du har sett filmen så vet du hva jeg mener:-) Vi gråt og gråt og sloss nesten om å holde lille klumpen inntil oss. Inngikk kompromiss og la henne mellom oss, mens tårer rant og hender var flettet sammen..............sukk..................... Og Så som i himmelen..............helt fantastisk!!!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Åhhh så artig, det er den ja ;-) Den er bra, kos dere :) Sant det med Naboer, jeg må bare se den en gang til, har tenkt mye på den filmen etterpå og det er som du sier det er akkurat som man sitter igjen med en noe forvirrende følelse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 Må se filmer: Så som i Himmelen (fantastisk og rørende, vakker musikk:-) The White Masai (1000 følelser i løpet av en film...sterk og sann beretning om en hvit kvinne som treffer en Masai kriger...) The Heartbreak Hotel (svensk humor og alvor, pakket inn i herlig musikk og vanvittig latterkuler) Det var dagens tips:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Den ja, i megahormonellfasen ....sukk. Så som i himmelen - himmelsk! En usedvanlig nydelig film :)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Gabriellas sång er bare tårer på full kran.............. Søsteren min som dessverre døde i fjor, elsket den sangen. Vi så filmen sammen på kino da den kom, tårene rant og rant........vi spilte musikken da hun bodde i Hellas før hun ble for syk......satt på terrassen i huset hennes og spilte for hele øya og havet tett på..........tårene rant og rant.........og i kapellet da hun ble bisatt, så sang en venninne av henne den..............og gjett om tårene rant da...........så den filmen og sangen vil for alltid bety noe sterkt og tårevått:-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Jeg blir helt rørt her........ Utrolig trist det med søsteren din. Men det virker som du sitter igjen med gode minner, minner du kan gjemme i hjertet ditt..........Skjønner den filmen blir spesiell for deg ja !!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mai 2008 Ja jeg har utrolig mange gode minner fra de nesten 40 årene vi var så heldige å få sammen:-) Hun var en helt spesielle søster og jeg kjenner mye takknemlighet i livet mitt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå