Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Da kan jeg med det stolteste mamma-hjertet bekrefte at min lille M har begynt å gå! Han har lenge gått 2-3 skritt og satt seg ned, men aldri virkelig sluppet taket i fingeren. Og nå fikk jeg endelig se han ta turen ut på gulvet og vise sine kunster i helgen. Og gjett om mamma er stolt av gutten sin! Nå gleder jeg meg over å ha satt opp grind på terassen, og fått blomstene i kasser på veggen.. Ingenting er trygt lenger.
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 GRATULERER! Klart du er stolt!!!! Jeg har jo hevdet at han kom til å gå før kameraten han fikk her i huset, og stemte jo... Lille M er en fysisk fyr, som ikke lar seg stoppe så lett. Regner med at alt av sikring må til for at hverdagen skal blir passe trygg for en liten pjokk med stor utforsker trang!!! Dere er hjertelig velkomne til å gå, løpe, klatre, hoppe og utforske her sammen med Måka..Stilig med flere gutter som ikke lar utfordringer legge en demper på tilværelsen... *ler*
coscos Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye! De første skrittene er absolutt en milepæl, og gleder et mamma-hjerte :-) Her er det full fart! Vi har også fått opp grind, så godt dere har det på plass, for plutselig så løper de av gårde!
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer. Kan tenke meg at du er stolt, ja. Nå er det bare å sikre hele huset for nå blir det enda mer fart i den lille kroppen:))
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Vi tar gjerne en tur til lek. LilleM blir jo sååå glad når han ser Måka!
Maud Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer! Det finnes få ting som er så sjarmerende som det lille mennesket som stabber av gårde lett vaggende, gjerne med hodet litt foran føttene slik at alle voksne sitter med hjertet i halsen :-D
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer! Så gøy...og det er så herlig å se de stolte små der de vagger,sjangler med armene opp i været Tenker du er stolt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå