Gå til innhold

Noen som har erfaring med sko fra Geox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Poden på 1 1/2 år har brukt Timberland sko i hele vår, men nå er disse litt vel tette når det er blitt så varmt. Så nå skal jeg kjøpe nye, og lettere, sko til han. Da tenkte jeg på Geox, er det noen som har efaring med disse skoene? Er de bra? Hvordan er de f. eks i forhold til Ecco?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært kjempe fornøyd med geox... ecco også.

Skrevet

Superbra, lette, pustende og med godt bøybare såler, lett for en lliten en å gå i!!!

Skrevet

Kjøpte et par Geox sko til meg selv for noen uker siden, og har aldri vært så svett på føttene før. Pleier aldri å svette på føttene, men med disse Geox skoene gjør jeg det. "Skoene som puster" puster i alle fall ikke på mine føtter.

Det blir derfor Ecco på våre barn fremover.

Ellers er vår erfaring at Geox skoene er mindre i størrelsen. Vår datter må ha 28 i Ecco, men 29 i Geox.

Skrevet

Vi holder også en knapp på Geox fremfor Ecco, men det er fordi passformen til Geox passer mine barn best. Vi har hatt Geox til våre fra de var 1 år og kjøper nye hver vår/sommer. Har tatt de i vaksemaskinen når de blir for ille og det har gått helt supert! Virkelig anbefaler disse selvom de koster rundt 600,-

Skrevet

Passformen var for smal for vår lille snupp. Nå går det stort sett i sandaler med sokker inni eller støvler om det regner.

H

Skrevet

Er det noen som skjønner hvordan geox-skoene kan puste gejnnom sålen. Hullene i den øverste sålene til sønnen min er iallefall fylt med lim.

Ellers så har jeg ingenting å utsette på dem. Sønnen min er svett uansett skomerke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...