Gå til innhold

Er jeg alene om å ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være fysisk dårlig de dagene stebarna kommer?!

Jeg blir uvel, spiser ikke, og er veldig "sår". Griner lett, og er rett og slett ikke meg selv. Jeg ser på meg selv som i utgangspunktet en sterk og ressurssterk jente. Det er rett og slett helt pyton å ha det slik. Hjelp! Har noen tips for hvordan jeg kan takle det bedre?

Vil så gjerne få til dette.

- A.M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ltt det samme muligens, jeg føler sterk irritasjon for alt mulig, føler meg i dårlig humør, sit var det en stakkars tlefonselger som fikk føle min vrede, samboeren min får å også merke det, men jeg gjør mitt beste for å skåne barna.

jeg irriterer meg mye over de, men et er jo ikke deres feil og de fortjener det jo sletes ike, så eg tar mg sammen, og er vennlig og kjærlig og positiv og tar i mot dm med åpne armer.

men jeg skulle virkelig ønske at han ikke hadde bagasje denne samboeren min, må få si det. det er ikke så lett å alltid måtte forholde seg til hans fortid. selv har jeg ingen fortid, og jeg tviler på at han hadde taklet det så særlig mye bedre selv.

jeg tror nok jeg hadde vært lykkeligere med en annen mann, en som var 100% tilstede or meg og våre barn og ikke hadde så mye andre forpliktelser at det gikk utover vår familie. det er en sorg og et savn.

Skrevet

Det er noe som heter psykosomatiske plager vettu. Og det er sikkert det du har; du gruer deg til samvær og det gir utslag i kroppen på en fysisk måte.

Jeg kan ha det sånn til tider selv, om jeg er veldig sliten kan det å vite at stebarnet kommer i ettermiddag gjøre at jeg blir ekstra sliten.

Eneste måten å bli kvitt det er nok å tenke på (og prate om?) hvorfor du gruer deg til samvær....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg har det på akkurat samme måten. Vi har stebarna ( 3 stk) annenhver torsdag til mandag. De er ganske aktive og til tider krevende. Jeg har to barn fra før og vi venter en sammen. Ikke lett. Gruer meg bestandig til de helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...