JegOgGullet Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 fikk det ikke med meg pga sutreunge med lakenskrekk!
LINDA*** Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det er det ingen som veit enda. Hvis ingen har sett morgendagens episode på nett da.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 tipper storm ikke er faren til gjert siden hun skjekker ut av hotellet til helgen?!
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Storm er ikke faren. Hun tar enten abort eller sier hun gjør det for å slippe maset (Storm begynner å gråte) og stikker til Brasil med Gjert...
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Håper ikke hun gjør det. Kanskje hun bare later som, så kommer det en ny Anker-Hanses-arving om noen år, directly from Brasil! :-)
JegOgGullet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 hehe, å hjelpes! hør på oss husmødre
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 garantert storm som ikke er faren,ellers blir det for enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå