Gå til innhold

hva stod det i mailen til Vilde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk det ikke med meg pga sutreunge med lakenskrekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ingen som veit enda. Hvis ingen har sett morgendagens episode på nett da.

Skrevet

ååå, æsj da er det bare å vente..

Skrevet

tipper storm ikke er faren til gjert siden hun skjekker ut av hotellet til helgen?!

Skrevet

Storm er ikke faren.

Hun tar enten abort eller sier hun gjør det for å slippe maset (Storm begynner å gråte) og stikker til Brasil med Gjert...

Skrevet

leste at hun tar abort

Skrevet

Håper ikke hun gjør det. Kanskje hun bare later som, så kommer det en ny Anker-Hanses-arving om noen år, directly from Brasil! :-)

Skrevet

hehe, å hjelpes! hør på oss husmødre :)

Skrevet

gyllen å fin hehe

Skrevet

garantert storm som ikke er faren,ellers blir det for enkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...