MiPE Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Heia! Jeg har to gutter som fyller 1 og 3 i mai. Vi skal flytte rundt juletider, og er vel helt på plass på nyåret en gang. Jeg har akkurat blitt forfremmet på jobb, og har lyst til å jobbe lit. Jeg fyller 29 snart..... Så er vel ung ennå kan man vel si... Lurer bare på alder hos dere som har fått nr. 3 og hvor stort gap det er fra nr 2 til 3. Fikk dere kroppen like lett i shape igjen?
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg var 26 år (er 27 nå) og da var det 2 år og 9 mnd mellom nr 2 og nr 3. Er 23 mnd mellom de to eldste. Nå orket jeg ikke å trene før det var gått ca 8 mnd etter fødselen (fikk en vrien babytid), men nå er kroppen begynt å bli ganske fin igjen, klart mageskinnet ikke er stramt som et trommeskinn lenger, men ser faktisk ikke så ille ut nå :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Fikk nr 3 som 39 åring og da var det 13 år siden forrige:-) Så det var en ordentlig attpåklatt som får det beste fra alle her i huset:-) Kroppen forandrer seg mye på 13 år, så jeg ville vel løyet om jeg sa at den ser ut som en 26-åring sin;-D
Sånn kan det gå Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Fikk nr. 3 da jeg var 26. Da var nr. 2 22 mnd. Kroppen har kommet like lett i form igjen eller alle 8 faktisk.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 28.....nåja...tror ikke det er alderen, men det faktum at jeg fikk nr 3 som har gjort at det tar noe lengre tid denne gangen, vekta var på normal etter 6 mnd, men trenger å trene mere merker jeg...
Sånn kan det gå Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 _etter_ alle 8... skulle det jo da såklart stå.
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Da var jeg nettopp fylt 22 år. Kroppen tok sin tid, men den ble alltid OK etter ei stund =o) Fikk nummer 4 3,5 år etter der igjen, og enda et par til i løpet av de neste årene. Pleier ta meg ei stund (les:år) før jeg føler meg helt ok, men har fint klart det.Hver gang.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hvis ikke jeg brenner inne med denna ungen, så burde jeg fortsatt være 26 når han kommer...Har termin til fredag =) Nr 2 er 1,5 og nr 1 er 3,5. Kroppen er i like dårlig forvaring som før jeg blei gravid første gangen - jeg hadde ikke noe å tape, hehe =P Men håper å gå ned litt med amminga denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå