Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere fikk nr. 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! Jeg har to gutter som fyller 1 og 3 i mai. Vi skal flytte rundt juletider, og er vel helt på plass på nyåret en gang. Jeg har akkurat blitt forfremmet på jobb, og har lyst til å jobbe lit. Jeg fyller 29 snart..... Så er vel ung ennå kan man vel si... Lurer bare på alder hos dere som har fått nr. 3 og hvor stort gap det er fra nr 2 til 3. Fikk dere kroppen like lett i shape igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 26 år (er 27 nå) og da var det 2 år og 9 mnd mellom nr 2 og nr 3. Er 23 mnd mellom de to eldste.

Nå orket jeg ikke å trene før det var gått ca 8 mnd etter fødselen (fikk en vrien babytid), men nå er kroppen begynt å bli ganske fin igjen, klart mageskinnet ikke er stramt som et trommeskinn lenger, men ser faktisk ikke så ille ut nå :-)

Skrevet

Fikk nr 3 som 39 åring og da var det 13 år siden forrige:-)

Så det var en ordentlig attpåklatt som får det beste fra alle her i huset:-)

Kroppen forandrer seg mye på 13 år, så jeg ville vel løyet om jeg sa at den ser ut som en 26-åring sin;-D

Skrevet

Fikk nr. 3 da jeg var 26. Da var nr. 2 22 mnd.

Kroppen har kommet like lett i form igjen eller alle 8 faktisk.

Skrevet

28.....nåja...tror ikke det er alderen, men det faktum at jeg fikk nr 3 som har gjort at det tar noe lengre tid denne gangen, vekta var på normal etter 6 mnd, men trenger å trene mere merker jeg...

Skrevet

_etter_ alle 8... skulle det jo da såklart stå.

Skrevet

Da var jeg nettopp fylt 22 år.

Kroppen tok sin tid, men den ble alltid OK etter ei stund =o)

Fikk nummer 4 3,5 år etter der igjen, og enda et par til i løpet av de neste årene. Pleier ta meg ei stund (les:år) før jeg føler meg helt ok, men har fint klart det.Hver gang.

Skrevet

Hvis ikke jeg brenner inne med denna ungen, så burde jeg fortsatt være 26 når han kommer...Har termin til fredag =)

Nr 2 er 1,5 og nr 1 er 3,5. Kroppen er i like dårlig forvaring som før jeg blei gravid første gangen - jeg hadde ikke noe å tape, hehe =P Men håper å gå ned litt med amminga denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...